1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586228 inlägg · 6217 ämnen

Forum

« · 2076165 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Apropå nånting...
Smokey: ja det där var en riktigt härlig poster. jag minns särskilt västerås-tröjorna från 90-talet. minns de hade något lila på dom, eller var det byxorna? inte snyggt.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Ja en sånn skull en haft häng i hemmabaren!!👍🏼
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Samma här..lägger in en beställning jag oxå.!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Jag kan nog lösa något, hade dock behövt haft bilder på tröjorna. :-)
Kommentera

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Lysande, här kommer ångerrätten att betala sig fullt ut.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon:

Ni kan ju även köpa ett säsongskort om ni vill, då ingår modochannel och matchen.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Knylan: Mindre pengar till dem ifall du prenumererar och avbryter direkt efter än att köpa matchen. ;-)
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: Bättre pris än cmore iaf :p
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Hank: Jaa... Hur gick det för domarna?😉
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Någon snubbe i VIK-hockey har tillverkat denna poster i formatet 70/100 cm.
Någon knåpare eller supportershopansvarig som får typ inspiration till att möjligen tillverka och saluföra något liknande?

En stilig TIK-pryl i samma tänk, den köper jag direkt (oramad) för minst 500 spänn!
Kommentera

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: Finns då en risk med att Svennis hamnar på Mamma Mia istället och det slutar med att han och Tord Grip tar över Gottne med Byberg buss som huvudsponsor
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Knylan: Men jag som har hyllat era grannläns gubbar! De är trötta, men rutinerade...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hank: Sture kan inte bestämma sig, men Sven-Göran Eriksson hoppar in i stället. Han vill bevisa att han verkligen kan kommentera en match.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: Om inte ett världslag så ett hyfsat mångkulturellt lag åtminstone! Men det blir ju lätt så när grannens grabb flyttat hemifrån. Tydligen.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: Känns som värt pengarna om Wennerholm är kommentator och Sture är bisittare
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Knylan: Japp. Ni möter ett världslag. 99 kr är ingenting...
Låst ämne

Försäsongsmatcher 2020
Ja men dåså, säsongens i särklass viktigaste match såhär långt: Modo herr på bortaplan. Ska man sajna upp sig på "MODO [sic!] Channel Premium" redan nu eller bara dega 99:- och låtsas som att inget hänt, snabbt in – snabbt ut?
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
rabon: C More MoDo
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Silly: Han menade att JFK var där som domarkontrollant.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Endast på Modo Channel.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nucky: oofan..? Hur gick det? 🤔😎
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Erat J20 har fint besök ikväll
Kommentera

Sv: Silly Season 2020-2021
Känns som Almtuna blir med i toppen första månaderna tills nhl spelarna sticker tillbaka. Men kanske kan räcka med de poängerna för att hålla sig borta kvalstrecket? Kommer bli en intressant säsong, både toppen och botten!
Vildaväsby på det också
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Tror inte det påverkar Timrås sponsordel nämnvärt. SCA sponsrar inga gigantiska summor till föreningar/Timrå. De satsar mer på stora evenemang, SM mm.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: dom ska väl bara producera en annan produkt? Dom skulle iaf lägga en och en halv miljard på projektet så tror inte dom räknar med förlust.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Kanske blir tvärtom? Tanken är väl att de ska tjäna ännu mera pengar?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Apropå nånting annat, nu då SCA ska lägga ner tre pappersmassa bruk på orten. Mindre pengar till Timrå IK?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
....så är Modos svar på Donald Trump, igång i en gästbok i närheten. Fake news och fördömanden, haglar till alla som inte delar den allsmäktiga Modo sektens tro.
Enormt läsvärt..men samtidigt skrämmande hur enögdheten slagit rot i vissa......
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Skönt att du delar den insikten för det är verklighet just nu och ett tag frammåt inte bara för Timrå ik utan för fler lag och samhället .
Att skämta om det är omdömeslöst , men att gör om det till ett seriöst inlägg här och nu det du skriver och som du vill förmedla ..är osmakligt.
Tråkig tycker jag .
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Jo, det är ju jobbigt utan kamrater, med alla sjukdomar och att ha kommit till insikt att pengar är bra. Allt på samma gång.
Jag tycker det är skittufft..det blir som Herpes, Klamydia och Corona..på samma tops, visa samma tillfälle..typ..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
rabon: SNYGGT!!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
rabon: första tanken är snyggt! men efter ett tag tycker jag det ser "blaffigt" ut
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Öppnade photoshop och gjorde ett snabbt exempel. Men på årets tröjor hade väl logon sett ut såhär ungefär?
Uppladdat:

450x300-tallar.pngtallar.png

Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: tycker att skölden kan få sitta kvar på axlarna, formen skulle bara så klumpig ut mitt på magen. Därimot ser jag gärna att skölden på axlarna är mycket större. Typ som brynäs axlar ser ut fast med Timrås sköld. Gör det till en del i grunddesignen så har vi något som utmärker våra tröjor mer än att dom är röd. Skulle kunna bli ikoniskt för oss och ge våra tröjor mer identitet.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Daniel Nilsson ska vi vara glada över att vi har i föreningen. Har sett att han tagit tag i och renoverat om en gammal tvättstuga i arenan också
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kongo: Där tror du och jag olika. Att kunna identifiera sig med klubbmärket och de två tallarna tror jag bygger tydligare och starkare identitet än texten "TIMRÅ" på bröstet i Rockwell Extra Bold. Var väl därför hela hockeysverige fick NHL-logotyppsykos ett tag, för att man förstod värdet av att ha en tydlig visuell identitet, och fick för sig att röda örnar och lejon var tuffare än röda tallar och trefärgade sköldar.

Ja precis, som jag nämnde tidigare här i forumet så har vi kört med olika former av "TIMRÅ" mer än någonting annat, men det betyder inte att jag inte vill se vårt klubbmärke på magen.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: Vad sjukt bra han är Ångepajken! Håller tummarna att han får gå skadefri så längt det nu räcker för Vancouver. Så kul att se honom spela så bra på denna nivå.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Sorry ..för att man är rädd i dessa tider för det ena och det andra , du vet pengar är bra att ha , sjukdom inte bra , å dåliga kamrater ...
Vi får se vad som lurar bakom hörnet ,man vill inte bli nedslagen av något man blir rädd för ..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Nu äventyras inget! Tegnell måste få jobba ifred även om det betyder att det är slutviglat!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Förstår inte att alla har så bra tålamod och är så förstående..imponerande!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
dempa: Hardcore...:-)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: Jag ska inte in och vigla mer lovar.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: Anders Tegnell är bra,så nära en Gud vi kan ha. Dock har han en dotter som klagar en del(liksom hockeysupportrar gör, mest i Gävle-trakten), Hon heter Li Tegnell

God Natt
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Det var du som in och viglade , vi får hoppas på ett mirakel i dessa tider och inte Tegnells vanliga svar på gåtor om pandimin ..du inte ens Gud vet svaret än .
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: Det vet du! Släpp budgeten nu. Tagga för säsong istället. Tegnell öppnade ju för en beläggning på 30-40% från oktober....
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Två frågetecken ?? 😃😃
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: Jag är min minus. 1,8 miljoner. Är det bra vem?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Förstår inte inte din fråga
, varför skall jag vara en av dem ?
Om vi tar det här med pengar så är det bättre med 1,8 miljoner än att inte ha kvar 1,8 miljoner mycket enkelt i min värld , det tycker Timrå också .. var så säker , vad har du för uppfattningen om Timrås förlust på 1,8 miljoner .
Eller spelar det ingen roll ? för dom .
Skulle vara kul om man fick din åsikt i denna fråga .
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: haha, går du inte på bortamatcher heller för att inträdet går till fel klubb? släpp sargen kompis..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: En viktig sak över tid är att attrahera nya supportrar. En faktor i det är att signalera en tydlig identitet. Där skulle jag säga att TIMRÅ är tydligare än tallarna när det gäller vad som ska finnas på bröstet. Det finns också goda argument för att anse att TIMRÅ är det mest klassiska.
Kommentera

« · 2076165 · »