1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

589720 inlägg · 6216 ämnen

A tribute to Kent Manderville

« · 514508 Till forumet

A tribute to Kent Manderville
Karln har fan nordamerikas största Timråhjärta - tycker det är på sin plats att mannen får veta att vi supportrar älskar honom snart. Han måste känna sig uppskattad! Ett unikt kärlekstifo vore läckert.
Kommentera

Sv: A tribute to Kent Manderville
Oraklet f Alnö: Amen! =)
Kommentera

Maggan:
Han har ju en T-Shirt uppkallad efter sig. Nu skall det fokuseras på LAGET.
Kommentera

Oraklet f Alnö: Maderville fick ju iofs tillsammans med Hirsch ett "eget" tifo ifjol i slutspelet.
Kommentera

Per HApps: MMM, och Z har en keps......
Kommentera

Frella:

Har inte fullständig koll på det, men om det du säger stämmer så är det bra, men nu vill jag ha fler ;-) Fan vad jag är tänd inför detta slutspel! Det är ingen som inser här inne att vi för tillfället har det bästa Timrålaget som någonsin kommer ställa sig på isen!

Blod, svett och tårar - nu är det kamp! Vill se Mats Hansson slå ut tänderna på Nils Ekman när han kört på Kippan.
Kommentera

Maggan: Och Glennemo har buken...
Kommentera

Oraklet f Alnö: Jo det tifot var snyggt, men det är en ny säsong nu. Nu vill vi se ett nytt. ;))
Kommentera

Oraklet f Alnö: Det kommer nog förmodligen koncentreras på laget framför jaget i tifoväg nu från vår sida. Vi får väl se vad vi snickrar ihop...
Kommentera

Maggan:
Vilken gjorde en Z-keps?
Kommentera

Per HApps: Timrå IK, inte supportrarna. Men det var inte riktigt där diskussionen var tycker jag iaf.
Kommentera

Frella: Vi måste visa att Manderville betyder något för oss och vill komma tillbaka nästa år, och inte är mätt efter SM-Guldet !
Kommentera

« · 514508