El Maco: Jo...men det visste ju vår Herre, det är inte lätt att vara farsa till Jesus! Dom gånger han inte gjorde underverk var han bara en vanlig kille. Fast Messias är i mina ögon betydligt mera blötögd än den skäggprydda Ö-viksbon som gör reklam för kleder av leder! Han ser ju så hård ut...inte som nån som förlåter synder, mer som en checking-from-behind-Rambo!
El Maco: Se därja El Maco, nu är flasktjafset förpassat till sidan två i sin helhet. Hoppas tråden torkat ut nu så kan folk koncentrera sig på den här i juletider så angelägna diskussionen istället. Eller starta nya trådar.
Varför finns ingen tråd om Kovlands IF:s fina höst till exempel? Det vore coolt om de får kvala mot bobbarna framåt våren.
Och jag som trodde jag var ensam om att vara vaken.
Här har man suttit i all sin ensamhet i den svenska vinternatten medans kylan och ångesten kopplat sitt grepp om en slö student. Det är alltid lika underbart att sammanställa redovisningar såhär timmarna innan.
SWOT-analyser hit och dit, projekt- matris- och linjeorganisationer och gud vet allt... Nu är jag färdig iaf, och sängen kallar.
Gonatt!
El Maco, För övrigt är jag övertygad om att Kovland smiskar bobbarna i ett eventuellt kval.
willysson: Ångest i glögg tider? Skulle inte tro det, ångesten kommer först när glöggen är slut. Fast då är det inkasseringsdags av tre poäng söder om Y:et och då är allt frid och fröjd igen!
pyrre: Nä för vi fostrar hockeyspelare. Tar hand om de som andra lag ratar och ser till att de tillhör toppen av elitserien inom ett par år. Se bara Casselståhl, Lind, Nordgren, Styf.... ja listan kan göras lång.
pyrre: Nähä. Tvåa i U-16 förra säsongen, tre spelare i det Team 17-landslag som är i Kanada och spelar cup i skrivande stund. Där ingår en av Sveriges nog mest lovande backar, Eric Moe. Bli inte förvånad om han finns med i A-truppen redan nästa säsong.
pyrre: Visst att ställa sig på skridskorna och lära sig tekniken är bra att göra närm man är ung. Det gäller bara att kunna utveckla dem också när det börjar gå tungt. För alla vet att en karriär inte går spikrakt uppåt, utan har även dalgångar som kan vara svåra.