MoK: Vi är inte riktigt överens. Lunkan anser jag som lovande och han hade mått bättre om han hade haft kvar tryggheten med Norrena. Nu blev det inte så. Norrena är fortfarande klassen bättre men du har en poäng när du påpekar att Lunkan är ung o har framtiden på sin sida. Nu kommer Sperrle att kunna dra växlar på Norrena. Frölunda saknar förvisso en back och denne finns ju i grannskapet men frågan är om han kommer att spela med Frölunda. Jag är mycket tveksam. Har hört annat. Tycker också att målvaktsproblemet i Tik är löst, åtminstone för de närmaste säsongerna. Tror att dessa 2 kan sporra varann till framtida stordåd. Även Tik har problem på backsidan där behövs nytt blod och då gärna den typ av back som verkligen kan skjuta utan att först ha behövt stanna pucken.
El Aka Ali: Lunkan hade behövt en bättre backup för nu vet han att han får stå nästan oavsett vad han gör i matcherna. En backup av kalibern Norrena tror jag inte hade vart lika lyckosamt ännu en säsong.
Antar du syftar på Calle men är högst tveksam att han kommer spela för VF (förutom i old boys då) och skall han göra det får han skriva på för minst även nästa säsong.
MoK: Problemet har du vänt på. Norrena skulle vart förste och Lunkan backupen. Det hade framförallt Frölunda tjänat på. Nu kommer i stället Linköping att tjäna på det hela. Det som syns i tabellen nu är bara början. Tror f.ö. att Frölunda är ganska så trötta jämfört med i fjol. De svarta ögonen är inte lika ofta svarta längre. Du har rätt betr. Calle tror inte heller att han vill låsa upp sig för någon längre tid.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·
Frölunda saknar förvisso en back och denne finns ju i grannskapet men frågan är om han kommer att spela med Frölunda. Jag är mycket tveksam. Har hört annat.
Tycker också att målvaktsproblemet i Tik är löst, åtminstone för de närmaste säsongerna. Tror att dessa 2 kan sporra varann till framtida stordåd. Även Tik har problem på backsidan där behövs nytt blod och då gärna den typ av back som verkligen kan skjuta utan att först ha behövt stanna pucken.