Angående Josef Boumedienne - känns inte särskilt aktuell för Timrå. Hur ska Nubben klara av vad ingen sportchef har lyckats med sedan 98/99? Han har inte spelat mer än en säsong i någon klubb sedan dess och som jag förstått söker Nubben spelare som kan bära ett last minst en säsong framöver.
Kan tänka mig att han resonerar annorlunda med bakgrund av de skador som föreligger i dagens trupp men eftersom det ser mest prekärt ut på forwardssidan förutsätter jag att det är där den mesta energin läggs.
Vi minns Pavel Rosa från fjolåret. Kan Nubben matcha den värvningen?
uhahl: Hur många av dessa namn känns igen och skapar respekt?
Desmarais James, Roy Stéphane, Lefebvre Patrice, Cormier Derek, Barras Steven, Tremblay Alexandre, Belanger Jesse, Koreshkov Evgeny, Larouche Steve, och Roy Jonathan.
BomBom är inte spelklar förrens om 3 veckor vilket är efter JUL, han rehabtränar fortfarande, så hon kan vi glömma den närmaste tiden och efter Jul har vi Pärssinen i alla fall tillbaka och ev, Carlsson och maby Wennerberg och Koskinen och Svebban lär redan spela innan JUL. Efter Jul om inga fler blir skadade är nog då laget ser ut som det gjorde första fem matcherna när vi krossa lag efter lag.
Tänk bara om Heddan skulle blivit skadad och borta ngn vecka med tanke på sin munskada, Hemska tanken det, vilken tur att han är den underbaraste kille på denna jord som tar smällen och kommer tillbaka.