AIK har gjort 1-0 mot Björklöven i Globen. Kan jag få några kvalificerade gissningar på kvällens publiksiffra? 571 åskådare i den betydelselösa matchen mot Boden. Bättrar AIK på den siffran idag.
Björklöven drar inte möjligtvis mer folk men borde ändra färgfördelningen. Drar till med 437 åskådare.
Kvällens gissningstävling är avgjord och lite överraskande vinner jag själv efter att ha gissat rätt på sånär 23 åskådare. AIK - IF Björklöven lockade 460 betalande.
Varför skulle Sandlin ta det där tränarjobbet för AIK? Han borde ha pensionerat sig istället. Åka ur elitserien och det till knappt några åskådare alls...eh..kanske lika bra det på sätt och vis.
Johan J: Bra tippat, men du kommer aldrig i närheten av mig, fråga Rolle och gud! Dom är krossade!
Lite synd nu att gud inte kan försvara sig eftersom han fortfarande har fel på sin dator men detta bör nog sätta fart på hans införskaffande av ny datautrustning!
Rolle: Min fru kan inte gå ner i spagat för hon är blondin!!!!!
Tommy Sandlin gjorde en "Roffe" Z, d v s misslyckades i slutet av en i övrigt tämligen lyckad karriär... För Tommy S borde detta nämligen vara SLUTET, sin relativa ungdom till trots!
Eller vill vi ha honom i Timrå? Hur blir det med "Molla", kommer han att stanna...? Annars... Roger "Mella" Melin är VELL ännu ledig? "Uffe" Taavola...? Vet att det finns fler, men...
DJ Hemp: Professorn Sandlin har gjort sitt, han blev aldrig sig själv efter sin sjukdom! Jag har ju fortfarande svårt att förstå hur man som tränare ska kunna bedriva en riktig isträning genom att stå i ett bås med en mikrofon och dela ut direktiven till spelarna?! Och nu fick vi det definitiva svaret iom att AIK totalhavererade med "Professorn" bakom spakarna!
Har ju själv varit emot att låta "Molla" stanna kvar i klubben men han kanske är den rätte ändå att få ordning på kollektivet Timrå IK vem vet?!
Roger "Mella" Melin, Nääää! "Uffe" Taavola..Nääääääää!
Då låter ändå "Molla" som ett bättre alternativ till fortsatt förtroende!
Björklöven drar inte möjligtvis mer folk men borde ändra färgfördelningen. Drar till med 437 åskådare.