Patrick Polly: Ja, kan Kolan gå ner över 15kg för att han byter klubb så kan nog Bagarn ha käkat både en och två pizzor för mycket sen han flytta hit. Min spontana känsla senaste åren är att man verkar få göra lite som man vill i Timrå, är det en av sakena dom lockar med i kontrakten eller, enda sättet att få hit folk när vi bara har kaffepengar.
Johnny Bravo: Först och främst har man ju en bild av hur man VILL att det ska se ut, sen har man en bild av hur man TROR att det kommer att se ut.
Ju närmare seriestart vi kommer, desto mer känner jag att "vill" och "tror" flyter samman. Men för att vi verkligen ska orka "överraska" säsongen ut så tror jag faktiskt att vi dels är väldigt beroende av att endera Hertzberg eller jonte presterar över förväntan och dels att den där backen vi väntar på, MINST bör bara en Skrbek.
Ska vi säga 2-4 ikväll och att målskyttet lossnar direkt för Pikkarainen? Dock med ett litet utropstecken för en hård träning i benen hos grabbarna. Slipper vi utvisningsbåset så orkar vi matchen ut ändå. 2-4 slutar det ikväll, gott folk.
Är det någon som vet vart matchen spelas? Jag har förstått att matchen börjar kl 19.00 men kan inte läsa vart. Jag bor i stockholm så det är ju givet att gå om det nu visar sig att den är på hovet!
mikenomad: Tror ChipsDick gjorde det medvetet. Han visste att han skulle bli avstängd över jul och nyår. Nu får han vara hemma och umgås med släkten och barna och käka chips och dricka öl, istället för att åka till Östersund o Vimmerby bla.