Frella: Ja, båda P:na är sorgliga att se. Pikken hade ju ett mysigt byte när han lyckades felpassa AIK kvar i press typ tre gånger. Pärra är ett lika stort offensivt hot som Blake Sloan.
Nu är goda råd inte bara dyra, utan jävligt brådskande.
man kan ju tycka att boyce, som ju faktiskt är center borde få spela
edit: Bagarn kliver av, Boyce kliver in
Redigerad kommentar
Kerstin_k: Skönt självmål av Hallonet.
Tur att man inte lagt en kronjävel i tiggarbössan.
Säsongens i särklass viktigaste match och ändå är man sämre än någonsin!
Edit: 2-0 till Modo...
Redigerad kommentar
stoff: Ibland tror jag att du är dum i hela jävla huvudet.
Idiot!
arnio: Hur många skott har Brynäs skjutit idag då?
Dra åt helvete!
Modano: Helt jävla otroligt. AIK är inte ens bra, eller har åtminstone inte spela bra mot Timrå nån match i år. Ändå har vi inte en chans mot dom och det är ta mig faan beklagligt.Varenda jävla match mot dom ser ju ut så här. Vad handlar det om!?
Jag förstår inte varför. Vad är det som är så jävla magiskt med AIK?! Och varför kan man inte göra samma jobb mot AIK som mot LHC?! Jag förstår inte vad problemet sitter i?
Nu återstår det bar att lägga sig ner och självdö.
Frågan är om den här matchen - där Timrå spelar pojklagshockey - hjälper eller stjälper insamlingen som dom påbörjat.
Just ja; glömde nästan. Sparka Perra? Eller avgå självmant. Ingen bryr sig om din egen heder och inställning. Stick.
Nä nu köper vi en MÅLVAKT!!!
Tur eller otur, det är för ojämt.
Och en riktig klassback TACK!
Bragd-Birger: Usel period! Dåligt spel i egen zon, dåligt pp och alldeles för passiv i box play.
Förstår inte varför man inte kan hålla i pucken i pp när man har den i anfallszonen utan istället slänger iväg den längs sargen. Pärssinen hade hur mycket tid som helst men ändå slängde han iväg den bara.
Nu måste det till en rejäl uppryckning annars är försprånget 12p!
KOM IGEN NU!!!