1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

AIK - Timrå IK 2011-11-23

« · 1430454 · » Till forumet

Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
zaccodog: ja... kom du på det idag?
Kommentera

undrar om man ska ta och se sista avsnittet av Bron på SVT om en timme
Kommentera

Men jvla skit!  Vad har vi för målvakter som inte kan vara bra i två matcher på raken?!?!?!?!!?!?!?!?!?!??!?!??????????????

PINSAMT.

Många som orkar skänka en femhundring efter detta...

Kommentera

Fyfan vad jobbigt, känns helt jävla kört nu!

Kommentera

fredriko74: Perra vilket skämt gubben är
Kommentera

stoff: jag vill laget ska åka ur... jävla pissgäng 
Kommentera

Det här är så jävla illa så att allt vi gjort tidigare ter sig bra i jämförelse. Världens minst ödmjuka lag visar upp sig igen. En ynka seger och genast kompenseras det med tidernas jävla skitmatch.
Kommentera

Jocke har inget i ES att göra. Inte i ett lag som vill vinna i alla fall. 

Ja oj han är bra någon match ibland. Precis som Deroooo. Vilken fantastisk värvning.  
Kommentera

KORITFW: Det har alltså gått 5 min av andra och det känns helt jävla hopplöst att hämta igen det här.

Hade det varit tvärtom hade man varit orolig för att Timrå skulle tappa. Men att Timrå ska vända? Nej, det finns inte på världskartan.

Jävla säckgäng att förlora måstematcher. Om det ser ut så här nu, i en sån här viktigt match, hur kommer det då att se ut i en KS där varje match är på liv eller död. Kommer vi ens ha några spelare som vågar kliva ut på isen?

Jävla...

Kommentera

RocknRolf2: ja ny målvakt får de bli... ska börja en EP sökning
Kommentera

RED DEVILS: Björn Bjurling är visst ledig
Kommentera

superfalle: halonen har ingen bra dag idag. Murley vette fasem jag vill se mer på isen
Kommentera

The great one: Det är inte bara målvakterna som är kass, vad har vi för lag som inte klarar av att prestera två matcher på raken. Håller med om att det blir svårt att få pengar till detta lag nu, det verkar behövas många, mpnga miljoner till 15 nya spelare.
Kommentera

stoff: Den trasiga människan är ju du, det vet redan alla här inne. Sluta trolla om att du vinner pengar, diskutera lite ishockey eller parkera på forum för speltorskar istället.
Kommentera

Kan Timrå / Lundström / Riddarn nånsin göra 2 bra matcher i rad ???!

GAAAH

Kommentera

Timrå Icon: Och vad är spelarna på isen då? Megaskämt ? 
Kommentera

Så otroligt sämst. Jaja med Bendl hade det stått 4-7 i alla fall, men köp gärna fler leftovers från andra elitserielag.
Kommentera

Som vanligt kan vi inte spela jämnt mot lag som vi ska spela jämnt mot. Vi kan bara vinna mot topplag som går på halvfart och underskattar oss!!!
Kommentera

Timrå Icon: Ja vad kostar det att köpa ut dynghögen, vi gör en egen insamling och löser hans kontrakt... det kostar 27,50kr
Kommentera

Det är så otroligt tråkigt att se att man återigen viker ner sig, eller...man spelar ju inte ens. :-(
Kommentera

Edb: Ny målvakt har jag sett som prio ett länge. 
Kommentera

RocknRolf2:

Det är väldigt svårt som MoDoit att gilla Timrå. Här håller jag tummarna för att ni ska vinna, ja, jag har till och med satt pengar på att ni ska ta poäng. Och då viker ni ner er som aldrig förr. Usch!

Kommentera

RocknRolf2: Voodoomagi behövs mot AIK, inte nya spelare.
Kommentera

Timrå Red Eagles bör byta namn nu till Hönsgården... Sämsta jag sett, så viljelöst och värdelöst i denna viktiga match ... FY FAN!!!!
Kommentera

Bad_Brett: haha vadå "som aldrig förr"? Timrå viker alltid ner sig mot AIK, vad i hela friden fick dig att spela på kryss?
Kommentera

fredriko74: De skämmer fan ut oss
Kommentera

Nu börjar det se mörkt ut...
Kommentera

Bad_Brett: Som aldrig förr?! Du har inte sett många "6-poängsmatcher" eller "måstematcher" med Timrå du, det hör jag. Eller nån match mot AIK för den delen.

Så här ser det ut. För jämnan. Mot AIK. Alltid.

Kommentera

Vissa sekvenser ser ut som om ett elitserielag möter ett lag från division 2.
Kommentera

Hälge: Ingen större mening då man har en målvakt som kastar in pucken själv
Kommentera

RocknRolf2: Hoppas det är klart till när kvalserien drar igång iaf. 
Kommentera

Det här är fan inte Lundströms tapp. Laget är ju helt utspelat.

Dags att köpa en offensiv center om en månad eller två?

Kommentera

RocknRolf2: Du skall veta att en ny målvakt INTE är prio hos ledningen, fram till nu får man hoppas i alla fall.
Kommentera

Skottstatistik efter 7 min i andra (!!!!??)

33  -  9

Är de här på riktigt ?

Kommentera

Herregöta vad passiva dom är...

Inte en enda jävel som gör SITT jobb...

Hjälp jocke framför målet för helvete!
Kommentera

Timrå Icon: Det är en skam..
DOM PISSAR PÅ KLUBBMÄRKET! SKÄMMES!

Redigerad kommentar

Kommentera

Det sjukaste är att Perra i pausen försökt att förbättra allt.

Resultatet: Allt försämras ytterligare ett par snäpp.

Kommentera

Kerstin_k:

Men 19-7 i skott, trots att ni fick det viktiga ledningsmålet och har förstärkt bra... Det är för dåligt.

Kommentera

Det känns som det enda rätta att göra i ett sånt här läge är att kraftfullt rannsaka sig själv!
Kommentera

Nisse: Den uppgiften stämmer bra med min uppgift: ledningen är dum i huvudet. 
Kommentera

Bragd-Birger: Lundström har väl lyckats med konststycket att sparka in 3 puckar själv utan att egentligen rå för det? Senaste målet ska han ju dock ta,  det ska inte finnas någon lucka att valla in pucken på där.
Kommentera

Ja, inte vet jag. Men en bra början kan ju vara att försöka passa pucken till en medspelare. Och helst inte i damhockeypassningsfart. Att vifta bandysvingar och okontrollerade lyftningar till ingen alls har inte varit en fantastisk offensiv taktik hittills.
Kommentera

Bad_Brett: Det är ALLTID för dåligt att förlora mot AIK, oavsett skottstatistik och förstärkningar.
Kommentera

Olle: Ja, men han får väl nackspärr stackarn av alla AIK:are som virvlar runt obehindrat.

Nej, han har inte varit bra. Men han ska då fan inte behöva skämmas mer än någon annan i omklädningsrummet.

Det här är tragiskt.

Kommentera

Kerstin_k: Jag reviderar det där jag sa tidigare om vilket lag man helst vill ha med sig till kvalserien. Får vi AIK så kommer det att bli väldigt väldigt svårt att hålla sig kvar.
Kommentera

AIK - TIK
4    -     6
Kommentera

Vilken värvning man har gjort i nr10. Ett mål direkt och sedan bänkad i andra perioden... Stabil coaching satsa på defence...

Eller gick han sönder direkt?

Redigerad kommentar

Kommentera

Captain Crash: Äh, nu gäller det bra att spela av den här matchen. Att ta med sig det som var bra - Dajmens ledningsmål - till nästa match och bygga vidare på det här. Herregud, det är ju många omgångar kvar och bara 12 poäng upp till säker mark. Vinner vi dom 4 sista har vi ju 12 poäng där.

Det här är en process som måste få ta tid. Synd bara att det är en massa matcher som stör självrannsakningen som Timrå helst av allt vill syssla med. Hade man kunnat rationalisera bort matcherna hade ju självrannsakningen blivit av bra mycket bättre kvalité.

Jag spyr.

Kommentera

Blizzard: Kontrar med 7-2 då ja. 
Kommentera

Hahl Bundy:

Dom som var med och byggde detta lag från början bör inte förknippas med Timrå IK i framtiden!!!  Fan, man är klar för KS efter 23 omgångar!! Aik vinner i kväll och så verkar även Modo göra. Detta är inget annat än en katastrofal inkompetens av ledningen!!!

Kommentera

« · 1430454 · »