Men jvla skit! Vad har vi för målvakter som inte kan vara bra i två matcher på raken?!?!?!?!!?!?!?!?!?!??!?!??????????????
PINSAMT.
Många som orkar skänka en femhundring efter detta...
KORITFW: Det har alltså gått 5 min av andra och det känns helt jävla hopplöst att hämta igen det här.
Hade det varit tvärtom hade man varit orolig för att Timrå skulle tappa. Men att Timrå ska vända? Nej, det finns inte på världskartan.
Jävla säckgäng att förlora måstematcher. Om det ser ut så här nu, i en sån här viktigt match, hur kommer det då att se ut i en KS där varje match är på liv eller död. Kommer vi ens ha några spelare som vågar kliva ut på isen?
Jävla...
Kan Timrå / Lundström / Riddarn nånsin göra 2 bra matcher i rad ???!
GAAAH
RocknRolf2:
Det är väldigt svårt som MoDoit att gilla Timrå. Här håller jag tummarna för att ni ska vinna, ja, jag har till och med satt pengar på att ni ska ta poäng. Och då viker ni ner er som aldrig förr. Usch!
Bad_Brett: Som aldrig förr?! Du har inte sett många "6-poängsmatcher" eller "måstematcher" med Timrå du, det hör jag. Eller nån match mot AIK för den delen.
Så här ser det ut. För jämnan. Mot AIK. Alltid.
Det här är fan inte Lundströms tapp. Laget är ju helt utspelat.
Dags att köpa en offensiv center om en månad eller två?
Skottstatistik efter 7 min i andra (!!!!??)
33 - 9
Är de här på riktigt ?
Redigerad kommentar
Det sjukaste är att Perra i pausen försökt att förbättra allt.
Resultatet: Allt försämras ytterligare ett par snäpp.
Kerstin_k:
Men 19-7 i skott, trots att ni fick det viktiga ledningsmålet och har förstärkt bra... Det är för dåligt.
Olle: Ja, men han får väl nackspärr stackarn av alla AIK:are som virvlar runt obehindrat.
Nej, han har inte varit bra. Men han ska då fan inte behöva skämmas mer än någon annan i omklädningsrummet.
Det här är tragiskt.
Vilken värvning man har gjort i nr10. Ett mål direkt och sedan bänkad i andra perioden... Stabil coaching satsa på defence...
Eller gick han sönder direkt?
Redigerad kommentar
Captain Crash: Äh, nu gäller det bra att spela av den här matchen. Att ta med sig det som var bra - Dajmens ledningsmål - till nästa match och bygga vidare på det här. Herregud, det är ju många omgångar kvar och bara 12 poäng upp till säker mark. Vinner vi dom 4 sista har vi ju 12 poäng där.
Det här är en process som måste få ta tid. Synd bara att det är en massa matcher som stör självrannsakningen som Timrå helst av allt vill syssla med. Hade man kunnat rationalisera bort matcherna hade ju självrannsakningen blivit av bra mycket bättre kvalité.
Jag spyr.
Hahl Bundy:
Dom som var med och byggde detta lag från början bör inte förknippas med Timrå IK i framtiden!!! Fan, man är klar för KS efter 23 omgångar!! Aik vinner i kväll och så verkar även Modo göra. Detta är inget annat än en katastrofal inkompetens av ledningen!!!