Olle: Det får inte bli AIK. Det är omöjligt då. Inte Modo heller egentligen. Så vi hoppas väl på LHC då, dom kan vi ju i alla fall vinna mot.
5-1.
Bragd-Birger: Bryr man sig ens om att försöka mot AIK? Det ser ju inte riktigt ut så. Kan det vara så att man helt enkelt accepterar att man inte kan spela mot det här säckgänget och helt enkelt lägger sig ner och dör?
Perra har...8 matcher mot AIK utan vinst nu? Bortsett från förra matchen så har det väl sett ungefär lika dåligt ut också? Det är ett ganska skapligt underbetyg när det gäller perras taktiska kunskaper...
Fan , jag ger upp sparbössor hit, ny målvakt dit o classback o Perra åt vilket håll som helst..Inget kommer att hjälpa...nu jävlar blire kvalserien hur vi än gör....Gud vare oss nådig!!
Och där blev det 5-1...HELVETE!!!!!
The great one:
Sätt Pikken på läktaren och låt han sitta där om han vill. Han har ju slutat spela hockey ändå
Vilken jädra tur att jag var tvungen att åka o jobba i UK, annars hade jag sett matchen på plats och varit i upplösningstillstånd...
Sånt här kan man inte se på plats utan att få allvarliga hjärtproblem...
Kramer:
Man värvade ju ihop ett allsvenskt lag till premiären så vad fan kan man förvänta sig!!?? Då man har en ledning som inte är kunniga nog blir det så här!!
RED DEVILS: Ja, antingen det eller hjärnskakning, tyckte han såg lite groggy ut, men kan ha sett lite fel.
Eller fan, kanske var Friberg? Någon rightare var det iallafall.
Redigerad kommentar
Taurus:
ALLTING ÄR BARA SÅ BEDRÖVLIGT PINSAMTT!! VILL HÖRA ETT UTTALANDE FRÅN KLUBBCHEFEN VAD TANKEGÅNGARNA VAR INNAN SÄSOMGEN!! BETALA ARENAN OCH SPELA ALLSVENSKAN?? ELLER?
Taurus:
Hmm... Efter den här matchen är det alltså 12 poäng upp till strecken för Timrå. Det behövs nog ytterligare nyförvärv.
Jensen_12: Intervjun med Fleury är ju skön också. När han får frågan om varför Timrå inte kan freda egen kasse:
"I don't know..this is my first game" säger han med lite skräck i rösten. Vad han egentligen säger är ju "Jag hade ingen aning om att mitt nya lag var så här uselt".
Raggaren Putte:
Om man får komma med ett förslag:
I det här läget ska man inte behöva sparka tränaren. Särskilt inte om denne är tjänstledig från ett civiltjobb och förmodligen kan gå tillbaka dit med en månads varsel eller så. Om Perra har nån självaktning gör han just detta och avstår lön resten av tiden. Lön som Timrå kan lägga på en ersättare.
Inte för att det kommer rädda oss från Kvalserien. Att denna är ett faktum står ju helt klart efter idag. He he he, vi ska spela 32 träningsmatcher...undrar om man kan få lämna WO i nån och spara respengar. Nej - det viktiga är självklart att förska ta den livlinja som Kvalserien innebär, men som vi i ärlighetens namn inte alls förtjänar.
Visst hade man väl det som händer ikväll på känn, men man vill ju så gärna tro annorlunda. När man ser hur AIK leker med pajaserna är det dock bara ledsamt. Man blir inte ens arg...
Kattgubben: Det kommer ju inte att hända. Om det beror på att ingen vill ta över laget eller om det beror på att det sitter förrädare i ledningen, det är svårt att avgöra.
Man kanske resonerar som så att det redan är för sent? "Varför sparka tränarna nu när vi redan är avsågade" typ?
Nä men vi kanske ska ta och värva ett par nya rejects istället? Lite som att sätta plåster på stumpen där man just sågat av sin arm. Hur många spelare vi än värvar så kommer vi fortfarande att blöda rent sportsligt.
Nä, hörrni. Jag tror man inte kan säga annat än att det är ett riktigt bajslag vi håller på. Säsongens hittills viktigaste match, och då lyckas man spela sämre än någonsin. Det är riktigt jävla mega-kuk-oroväckande.
Fortsätter att tjata om centrar. Nu har vi tappat Vampola, och i den här matchen saknar vi Larsson + att Bagarn fick kliva av. En starkt bidragande orsak till den patetik vi tvingas bevittna. Det tillsammans med noll taktiska motdrag mot AIK:s frenesi. Perra, vad faen är det frågan om?
Är så less på det här så det finns inte. Sällar mig till dom som vill ha en ny målvakt också, nu. Jocke hade chansen, men han tog den inte. Absolut inte ensam skyldig till det här, men...det är för dåligt.
Avgå alla!
Kvalserien är helt klar nu.
Båda målvakterna ska bort. Pikken ska bort. Hedin ska bort. Murley ska bort. Perra och Clabbe ska bort.