1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

AIK - Timrå IK 2011-11-23

« · 1430517 · » Till forumet

Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23

Kvalserien är helt klar nu.

Båda målvakterna ska bort. Pikken ska bort. Hedin ska bort. Murley ska bort. Perra och Clabbe ska bort.

Kommentera

Olle: Det får inte bli AIK. Det är omöjligt då. Inte Modo heller egentligen. Så vi hoppas väl på LHC då, dom kan vi ju i alla fall vinna mot.

5-1.

Kommentera

Bragd-Birger: Bryr man sig ens om att försöka mot AIK? Det ser ju inte riktigt ut så. Kan det vara så att man helt enkelt accepterar att man inte kan spela mot det här säckgänget och helt enkelt lägger sig ner och dör?

Perra har...8 matcher mot AIK utan vinst nu? Bortsett från förra matchen så har det väl sett ungefär lika dåligt ut också? Det är ett ganska skapligt underbetyg när det gäller perras taktiska kunskaper...

Kommentera

Kerstin_k: Inte ens Einstein skulle fixa den ekvationen då TIK vinner max var 3e match. Bara ladda inför kvalserien, annat finns inte i detta läget. 
Kommentera

Är det här på riktigt det? Skämmes ta mig fan
Kommentera

Fan , jag ger upp sparbössor hit, ny målvakt dit o classback o Perra åt vilket håll som helst..Inget kommer att hjälpa...nu jävlar blire kvalserien hur vi än gör....Gud vare oss nådig!!

Och där blev det 5-1...HELVETE!!!!!

Kommentera

vilka jävla kärringar vi har ställt på isen!
Kommentera

Kerstin_k:Jag hoppas på Luleå. Deras ras börjar nu
Kommentera

The great one:

Sätt Pikken på läktaren och låt han sitta där om han vill. Han har ju slutat spela hockey ändå

Kommentera

förövrigt tycker jag perra ska avgå
Kommentera

Vad håller Hagos på med?  Han skämmer ju ut sig totalt!
Kommentera

Fan jag som ville se Hagos ramla på riktigt för omväxlingens skull.
Kommentera

Nä, inte skulle väl Hagos våga sig en fight eller. Gud va brydd jag blev
Kommentera

Kerstin_k: När man trodde att man inte kunde skämma ut sig mer så kastar Hagos handskarna och gömmer sig bakom domaren :D Fantastiskt!
Kommentera

Vilken fånig situation. Tur att Hagos hade sin zebrabodyguard med sig.
Kommentera

Kattgubben: Haha. Med den där tuffheten som Hagos visade upp måste han ha samlat lite extra pluspoäng hos Modano. Hagos är ju hans favvo vanligtvis, efter den där fajten borde han avguda honom ännu mer!
Kommentera

Synd att inte tant hagos fick bli sönder slagen våga inte ta en fajt sytanten kissa på sig.
Kommentera

Jag vill ha tillbaka pengarna jag skänkte idag...
Kommentera

Vilken jädra tur att jag var tvungen att åka o jobba i UK, annars hade jag sett matchen på plats och varit i upplösningstillstånd...

Sånt här kan man inte se på plats utan att få allvarliga hjärtproblem...

Kommentera

Någon som tycker att lundström gjort en dålig match hittils
Kommentera

Kerstin_k: Till hagos försvar ska man väl säga att Mcdonell kastade handskarna snabbare än AIK stänger matcher mot Timrå IK. Såg ju inte direkt ut som att dom kommit överens om att släppa handskarna där. Cred till Mcdonell som inte delar ut sucker punches i nacken som Blomdahl iaf. 
Kommentera

André.h: Jag vill ha tillbaka det hjärta jag skänkt åt det här skitlaget.
Kommentera

Dags för Modano att köpa en tårta ikväll ?
Kommentera

Jag tycker Timrå ändå gör en hyfsad match idag, synd att man inte får mål på de chanser som man har idag.
Kommentera

Edb:Jag hoppas verkligen att pengarna från insamlingen går till att värva nya tränare. De har fått alldeles för många chanser nu. De skulle ha entledigas för länge sedan. De leder oss till fördärvet! Bort med idioterna snarast! Jag spyr!!!
Kommentera

Sune: Håller med. Ett hån mot logiken att Timrå ligger under!
Kommentera

Stortorsk var det någon som skrev tidigare. Nu är det ett faktum.
Kommentera

Sune:Men nu får du väl ändå ta och skärpa dej!
Kommentera

Olle: Jo, visst. Men Hagos får ju inte bete sig så där. Hur fjantigt som helst. Ge fan i att släpp handskarna om du inte tänker slåss, vänd ryggen till och åk där ifrån. Ge dig åtminstone på karln med lite brottning om du släpper handskarna.
Kommentera

Kramer:

Man värvade ju ihop ett allsvenskt lag till premiären så vad fan kan man förvänta sig!!?? Då man har en ledning som inte är kunniga nog blir det så här!!

Kommentera

Många som bör bänkas. Juniorerna måste få spela mer nu. Fy fan vilken pajastränare, Kom tillbaka Challe, du kunde i alla fall få igång styrspelet när det gick tungt. Perra är värdelös!
Kommentera

Bara jag som tycker att Fleury inte såg helt hundra ut efter Sandbergs tackling?
Kommentera

Jensen_12: såg ut som om armen pajade.
Kommentera

Där gick spelare nr. 3 sönder för kvällen, någon som hann se vem det var? Han åkte och satte sig längst bak i båset snabbare än en avlöning. 
Kommentera

Andersson: Nä tårta jag tycker att vi alla sammlar ihop pengar till virknålar och vävstolar och en knippelmatta till perra.
Kommentera

RED DEVILS: Ja, antingen det eller hjärnskakning, tyckte han såg lite groggy ut, men kan ha sett lite fel.

Eller fan, kanske var Friberg? Någon rightare var det iallafall.

Redigerad kommentar

Kommentera

Jag önskar att det blir tvåsiffrigt. Allt som kan göra att vi får in ett par nya fågelholkar i båset är positivt i detta läge.
Kommentera

Taurus:

ALLTING ÄR BARA SÅ BEDRÖVLIGT PINSAMTT!! VILL HÖRA ETT UTTALANDE FRÅN KLUBBCHEFEN VAD TANKEGÅNGARNA VAR INNAN SÄSOMGEN!! BETALA ARENAN OCH SPELA ALLSVENSKAN?? ELLER?

Kommentera

Sune:Det är inte roligt längre......skämtar man lika jämnt blire jävligt tjatigt..kom med nått nytt.
Kommentera

Raggaren Putte: Ja. Exakt allt som gör att gapöga försvinner är positivt. Hur smärtsamt det än är att bevittna.
Kommentera

Taurus:

Hmm... Efter den här matchen är det alltså 12 poäng upp till strecken för Timrå. Det behövs nog ytterligare nyförvärv.

Kommentera

Raggaren Putte:Jag undrar vad som krävs för att Perra och Clabbe ska få sparken egentligen.
Kommentera

Jensen_12: Intervjun med Fleury är ju skön också. När han får frågan om varför Timrå inte kan freda egen kasse:

"I don't know..this is my first game" säger han med lite skräck i rösten. Vad han egentligen säger är ju "Jag hade ingen aning om att mitt nya lag var så här uselt".

Kommentera

Raggaren Putte:

Om man får komma med ett förslag:

I det här läget ska man inte behöva sparka tränaren. Särskilt inte om denne är tjänstledig från ett civiltjobb och förmodligen kan gå tillbaka dit med en månads varsel eller så. Om Perra har nån självaktning gör han just detta och avstår lön resten av tiden. Lön som Timrå kan lägga på en ersättare.

Inte för att det kommer rädda oss från Kvalserien. Att denna är ett faktum står ju helt klart efter idag. He he he, vi ska spela 32 träningsmatcher...undrar om man kan få lämna WO i nån och spara respengar. Nej - det viktiga är självklart att förska ta den livlinja som Kvalserien innebär, men som vi i ärlighetens namn inte alls förtjänar.

Visst hade man väl det som händer ikväll på känn, men man vill ju så gärna tro annorlunda. När man ser hur AIK leker med pajaserna är det dock bara ledsamt. Man blir inte ens arg...

Kommentera

Sune:Klockren analys. Håller med till 100%
Kommentera

Mappe: Deta uttalande sa jag redan när dom anställde värmlänningarna inga tydliga spelideer dumpa puck åk ikapp faanskapet så har det varit sen första matchen med dom så klart att spelarna blir förvirrade,nää lägg alla resurser på nya tränare spelare har vi det är bara spelidder som fattas.
Kommentera

Kattgubben: Det kommer ju inte att hända. Om det beror på att ingen vill ta över laget eller om det beror på att det sitter förrädare i ledningen, det är svårt att avgöra.

Man kanske resonerar som så att det redan är för sent? "Varför sparka tränarna nu när vi redan är avsågade" typ?

Nä men vi kanske ska ta och värva ett par nya rejects istället? Lite som att sätta plåster på stumpen där man just sågat av sin arm. Hur många spelare vi än värvar så kommer vi fortfarande att blöda rent sportsligt.

Kommentera

Bad_Brett: Det behövs ytterligare nyförvärv ja, skarp analys där. Men inte för att nå nåt streck, 12 p...22 p...32 p...spelar ingen roll. TIK når inget streck, däremot måste det byggas för KS.
Kommentera

Olle: Spelare nr 3 sönder du menar att tjejer ska inte spela mot män det gör tydligen ont stakars TIMJÅ aj aj vi har bara tuffa tanta hagos som kan hjälpa oss heja heja.
Kommentera

Nä, hörrni. Jag tror man inte kan säga annat än att det är ett riktigt bajslag vi håller på. Säsongens hittills viktigaste match, och då lyckas man spela sämre än någonsin. Det är riktigt jävla mega-kuk-oroväckande.

Fortsätter att tjata om centrar. Nu har vi tappat Vampola, och i den här matchen saknar vi Larsson + att Bagarn fick kliva av. En starkt bidragande orsak till den patetik vi tvingas bevittna. Det tillsammans med noll taktiska motdrag mot AIK:s frenesi. Perra, vad faen är det frågan om?

Är så less på det här så det finns inte. Sällar mig till dom som vill ha en ny målvakt också, nu. Jocke hade chansen, men han tog den inte. Absolut inte ensam skyldig till det här, men...det är för dåligt.

Avgå alla!

Kommentera

« · 1430517 · »