Redigerad kommentar
Johnny Rådepp: Intervju med Pelle Hallin. Fyfaan vilken hjälte. Bäst i match efter match, hjärta, jävlarannama, han är den absolut siste spelaren i laget som personifierar det gamla Timrå IK och vad det stod för.
Pinsamt att ha sopan Granath som lagkapten. Skicka hem han till knätofslandet och låt mig aldrig få se han i TIK igen.
Dessutom, det säger väl allt om lagets kvalitet när en kämpe som Hallin med betonghandleder är kung kung kung i det här hockeysällskapet.
NuMo: Tror faan jag ska spela på att knätofsen Granath sätter in kvitteringen också.
Då har vi skänkt en säker slutspelsplats till AIK, nu är det bara Modo, Växjö, LHC och DIF det står mellan med till KS. Vilket lag som helst utav dessa skulle passa bra utom DIF men de har en bra målis och vann senast så de kan nog klättra, t.om gå till slutspel.
Hälge: Vi borde lämna WO resten av säsongen!
Vi kommer att bli förnedrade i KS.
Jonte är ärlig iaf
Kedjan med Boyce , Röymark och Max var bra , resten var ... piss
Redigerad kommentar
Hahl Bundy: Ja, det är bedrövligt !
Kan man inte prestera bättre i de här matcherna så begriper inte jag hur det ska bli bättre i matcherna som verkligen gäller något.
Johnny Rådepp:Med Tommy Andersson Demonalphockey och dessa isprinsessor så kan vi redan nu boka segerbankett på gravkapellet.
Större skämt till inställning var det länge sedan man såg, nä ta fram en dekomuntärvideo om ÅDALEN 31 och visa i omklädningsrummet, så kanske dom här ryggradslösa figurerna lär sig vad hjärta är!
Hälge:
Det här kommer inte att hålla i KS, strykpojkar även där.
Johnny Rådepp: Han skymde oerhört begåvat på sista målet.
Nä nu laddar vi för Frölundavinst imorgon.
Ähh, nu skiter jag i det här för i kväll. Ha nu en heljävlig arbetsvecka och jag avslutar det hela med som Brynäs-jäveln Westerlind brukar säga;
"Hockeysnack - roligare än att dammsuga"
RED DEVILS: Härligt inlägg med lite halvknackig stavning bara, och visst, Tommy Andersson är en jävla mespropp, och visst, det är många trattarselen i det här avlånga landet som skulle ta och läsa på sin historia. Hallin är en hockeyhjälte, dom stackars satar som var med om Ådalen -31 och gick i bräschen för oss stenhårda arbetare är en annan slags av hjältar.
Natti natti - alltid rött, alltid rätt.
Kolan:
"Min 4åring efter slutsignal AIK-TIK 8-2.Pappa ja tycker synd om TIK dom förlorar jämt. Tunga huvud inför 3e.Ja vet.Har vart med om det själv"
Berglund: Slut o gnäll det är Linkan som s.a scotat alla spelare så de så,dom kommer kanske tillbaka lagom till kvalserien vem vet ?Det är bara att hoppas och rulla tummarna att dom skall klara av det,då blir det Röj i Timrå kommun !