1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596027 inlägg · 6217 ämnen

Äldre Timråsouvenirer köpes!

Äldre Timråsouvenirer köpes!
Hej!
Finns det någon som har äldre Timråsouvenirer att sälja? jag samlar mest på vimplar, nålmärken, idolvykort, nyckelringar, porslinsmuggar m.m. söker även matchprogram och medlemstidningar från 60, 70 och 80-talet. betalar bra för rätt grejer.

/Jonas

Sv:Äldre Timråsouvenirer köpes!
Hörru Bravo hade inte du en massa lösnaglar och suspar från 50-talet?

Timrå Icon: Den som spar han har.:)

Johnny Bravo: Hehehe! Jag sålde precis en hockeyfrillaperuk från -85.....

26Huss: Men allvarligt så är den ende jag kommer att tänka är Bertil Littmar. Han har en nästan både ohygglig och ohälsosam samling med TIK-prylar. Men han lär inte sälja något.....

Timrå Icon: Berra kan väl ordna så att Kaberle rundar av med några säsonger här?  ;)

Timrå Icon: Bärra känner jag personligen och han har hjälpt mig mycket till min samling. tack annars för tipset.
Tycker dock att det borde finnas mycket prylar liggandes i stugorna runt Timrå som folk anser vara skräp men för mig kan det vara intressant. är även intresserad utav grejor som tagits fram på 2000-talet. Söker bl.a en liten röd vimpel som man kunde ha i backspegeln och är rundad på nersidan och en liten metallstång på ovansidan.

T T: Ja som tack för att han kom på bröllopet ;-)

26Huss: Ja det finns säkert en del undanstoppat som väntar på rätt tillfälle att luftas :-).
Har du provat med Blocket?
En bekant till mig sålde förresten ett älghuvud till en tysk på eBay för en sjuk summa pengar....

26Huss:
Känner en som har en massa grejor hemma då hans farsa var nära vän med Biffen, Tåget, etc. Bland annat en uppsättning med dekaler som sattes fast på dom sponsrade Oplarna tidigt -70.

Han vill hålla sig anonym, men han har sjukt mycket kuriosa.

Timrå Icon: Bravo måste ha en jäkla massa matchprogram liggandes på dass. Men dom vill väl ingen ha...

Per HApps: Lite fränt att komma med en sån Opel till en 70-talsfest :-). Men det lär kanske vara enklare att låna din Voffla till en 80-talsfest he he

T T: Nä dessutom lär det fattas en massa sidor :-)

« · 1388374