Tomas Ros tycks frossa i Timrås öde, pressläktaren är kass, Lasse Jonsson till SM -liiga utan dollar, Nordgren till "canes" samt att Timrå dippar i år. Inte mycket till positivt snack där inte...
Trött och besviken över dagens bulletiner så betyder inte en sån där gratisåkares synpunkter så speciellt mycket... taskig pressläktare, suck han borde var nöjd med att få se en massa matcher gratis tycker man...
Icetea: Jag förstår inte att så många öht bryr sig om alla dessa pajaser i pressen. Ju mer vi skriver om dem ju mer gynnar vi ju faktiskt dem. Det är deras JOBB att göra oss så upprörda som möjligt...
Jag skiter bland i Tomas Ros, hans åsikter om Timrå betyder inte mer än vilken gnällspiks somhelst.
Helg Ernest: joo, men i såna här lägen pallar jag inte sitta och finslipa meddelanden och vaska fram ordvitsar, putslustighet, träffsäker ironi eller annat skoj som florerar här... så därför blir det lite stavfel som lätt hade kunnat fixas i efterhand.
RocknRolf2: Det finns så många som hjälper dig stava så ! ( c : Själv är jag dyslektiker och skiter i hur jag stavar. Alla vet det också, så ingen bryr sig ( c :
RocknRolf2: Vaska fram, finslipa...hmm, varför inte lita på talangen och låta fingrarna flyta! Blir det ironi så är det för att det just då behövs ironi! Vi snackar hockey, en inte alltför stor del av det som hotar vår planet...
Inte mycket till positivt snack där inte...
Trött och besviken över dagens bulletiner så betyder inte en sån där gratisåkares synpunkter så speciellt mycket... taskig pressläktare, suck han borde var nöjd med att få se en massa matcher gratis tycker man...