RasmusVS: Vet att Emil Berglund har spelat många säsonger i Timrå. Retade mig på honom allt som oftast men de två-tre senaste säsongerna tyckte jag att han utvecklat sitt spel. Det jag minns mest är inställningen. När de korta benen gick på honom hände i princip ingenting. Skottet fick han heller aldrig till. Nu saknas Beglund ikväll så han får ingen chans att spela mot sina forna lagkamrater.
Ja herreguuu!!!! Lillalörda ååå Dä rinn lätt i strupuslingen? Har Dallen hunnit hem ifrån Kajakernas Cup än? Då bli Dä åka Dä ikväll... Å Lönnå på Grammofonen... Vi vinn ikväll mä 5-0... Vi kissa lätt.. Nu ladd vi tusen å stryp musen!! Rid inatt och skål tamjefan! Älska Timrå IK i vått och torrt alltid!! 10:e raga.... Å sen ska vi ju käka pølse mä ikväll i København..
RasmusVS: Ja, handlar det om tretton fall har dem inte kommit under en dag, då har det pågått ett tag. Då kan man ju tycka att man borde informera Timrå IK att det är ett gäng spelare som är krassliga och väntar på svar, jävla idioti. Om inte TIK fått reda på detta innan så ska ju Almtuna betala Timrås resa upp och alla kostnader för resandet.
Charlie2: Vilka jävla sopor! då kan dom betala Timrås kostnader för buss och allt annat. Det här måste dom har känt till betydligt tidigare än 20 minuter innan match!?
Hahl Bundy 2.0: Haha, TRETTON spelare har alltså testat positivt, smart att påbörja uppvärmning och planera matchen när ni har gjort Coronatest, dumma jävla rövhål till klubb. Knappt att man tror att det är sant.
Peacedog: Parodi! Hur i helvete kan man komma så sent.. Oj Whoops 13 av våra spelare har covid, btw grabbar tack för uppvärmning.. Nu kan ni åka hem :))
Nu har väl alla våra spelare covid också... Hoppas det blir repressalier på det här, eller nej det MÅSTE bli!
Charlie2: skandal, och ännu större skandal om inte Timrå får något tillbaka för det här. Almtuna kunde testat sina spelare redan igår och berättat för Timrå att dom inväntar provsvar. Istället lubbar nån helidiot ut och gormar "ledsen gubbar, halva laget har fått kåvid" (jag föreställer mig att det gick till såhär).
Att föredra är att almtuna lämnar wo, men det minsta godtagbara är att dom betalar resan åt Timrå.
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀
Kan vi hoppas att AIS framstår som radiobilar från Grön(a)lund i kväll?