1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591306 inlägg · 6217 ämnen

Almtuna IS - Timrå IK 2021-01-11

« · 2125648 Till forumet

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2021-01-11
Tom Topp: AC är nog bästa back i hela Ha, jag sätter honom framför Harde. JC alltid anonym men gör sitt jobb. PS strular lite för mycket men är stabil ändå, slutar han strula så är han en topp SHL. Tja det är faktiskt backarna vi har, Ekmyl kan man hoppas på, Lindelöf har jag sett för lite av. Harde, idag inte en SHL-topp. Resten, vetefan.
Kommentera

Sputnik: För att vara seriös och försöka sig på en mer rättvis analys av matchen, så här i efterhand;

Hasa mest och bäst på plan. Hartmann första spelare i världshistorien som fick tre poäng i en match fördelat på två lag. Och så Hasa då. Överallt och ingenstans.

Men; jag hoppas att disciplinnämnden granskar, om inte matchen, produktionen i efterhand. Nån måste ju bli avstängd för att kommentatorn inte fick prata med Filip efter matchen. Det är ju orimligt!

Inte vidare bländande spel. Några spelare är osynliga och andra blir man gråhåriga på. Men antar att det är en styrka att vinna trots hemmastarkt Almtuna med Hasa i spetsen. Dahléns uppåkning och ass var väl matchens höjdpunkt.

Bortsett från Hasa då. Givetvis.
Kommentera

Kerstin_k: Fast seriöst, Hasa är faktiskt riktigt bra.
Kommentera

Bragd-Birger: även vi måste räkna med svackor, att ändå vinna matcher känns tryggt men skulle kännas så mkt tryggare om vi kunde hålla svackan kort!
Kommentera

Bragd-Birger: Almtunas spöke heter Timrå IK - 9 raka segrar nu!. Hoppas de tar sig till slutspelet och att vi får möta dem där igen...
Kommentera

Villervalla: Absolut. Han gjorde en bra match, No doubt.
Kommentera

Villervalla: Han låter som om han är från Västra Götaland, så han är troligen inte en Almtunasupporter. Tobias Dahlberg heter kommentatorn, vilket är bra att veta inför nästa match han dyker upp på.
Kommentera

Frälsaren var med oss även ikväll!😇🙏
Kommentera

9255: seriens bästa målvakt oroar
Kommentera

« · 2125648