1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590763 inlägg · 6217 ämnen

Almtuna-Timrå 16/9

« · 1586741 Till forumet

Almtuna-Timrå 16/9

Hej på er!

Jag är bosatt i Uppsala och tänkte bege mig till Gränby ishall för att se mitt kära Timrå spela. Tänkte mest höra hur intresset är för folk att ställa sig i klacken?

Jag själv har varit på hemmamatch 1 endaste gång och har ingen större koll på klackramsor, så om jag i princip blir ensam där känns det ju lite dumt. Är det många som ska dit kan jag däremot skrika med tills jag är hes :)

/Pär

Kommentera

Sv: Almtuna-Timrå 16/9
Perreman: Jag ska åka ner dit...
Kommentera

Perreman: Jag o några till förhoppningsvis kommer....men tveksamt om vi står i klacken...vill kanske ha sittplats, vi får se...
Kommentera

erathoo: Är det någon som sänder den här matchen?
Kommentera

hubbenorlen: Radio Västernorrland - snart i digital form!
Kommentera

Dream Team: Haha...det var länge sen man bara kunde följa matchen i radion. Man blir nästan lite nostalgisk.
Kommentera

hubbenorlen: Exakt. Bortamatch under -80 och -90-talen och det ENDA verktyget att följa matchen var minutlånga rapporter en gång i halvtimmen, max. Pre-internetstyle... :)
Kommentera

Nästa match

På måndag är det dags för match mot Almtuna på bortais. Matchen börjar kl. 19.00 och sänds i Hockeyallsvenskan Play.

Kommentera

Dream Team: Ja! Och ofta inte ett ljud om div 1 förrän i slutet av säningen, när dom snabbt drog slutresultaten. Och ibland inte ens det. Då fick man vänta tills morgonen efter och läsa tidningen.

Kommentera

hubbenorlen: Text-tv fanns ju och där kom ju resultaten upp. Men det är ju lite welcome to reality nu, känns det som, igen. Man är egentligen otroligt bortskämd med att alla matcher i SHL sänds i TV. Nu måste vi till att börja med se till att nån kanal (enbart Viasat väl?) tycker att produkten Timrå IK känns värdig att visa. 
Kommentera

hubbenorlen: nja, det ska va om jag streamar från min android dårå..... ;-)
Kommentera

Dream Team: Det sjuka var att jag inte hade text-tv ens.  S24 och Hockeyallsvenskan play sänder ju också. Var det inte nån som sa att vi kommer kunna se alla Timrås matcher den här säsongen?
Kommentera

hubbenorlen: Hehe.. inte det ens? Stackare.. :)

Okej. Det har jag då helt missat. Det lär väl kosta en slant förstås.

Kommentera

Ja, men då sätter vi igång då.
Kommentera

Knylan: Det är tufft att spela seniorhockey...
Kommentera

hubbenorlen: Matcherna som inte sänds på tv kan man se på allsvenskan play eller s24. Typ en hunka styck eller nått.
Kommentera

Almtuna är väl , av de flesta , tippade i botten  . Om vi ska göra tvärtom  vad vi brukar o försöka vinna 'rätt' matcher så är denna absolut en av dom .
Kommentera

« · 1586741