1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591455 inlägg · 6216 ämnen

Älska Timrå alltid alltid

« · 795860 · » Till forumet

Sv: Älska Timrå alltid alltid
pedde: Hmmm...Diva är inte det en sådan som åker omkring och är skraj för att bryta sina naglar?.. kan inte beskylla jonnte för det tror jag.

Nog om detta liknar messt fjortis nivå....
Kommentera

timrådynamiten:
Jag förstår inte heller ?

Vad håller Kenta Johansson på med ?
I och för sig en man från min grann by, men ack så O-konsekvent i sina beslut vilket inte är ett omen för en man från Huddinge. Kanske har jag som ung pojklags spelare i TTK spelat en eller annan match mot den man som gjort så oerhört mycket för Timrå IK, men nu måste det finnas en rannsakan även hos Mr Lill Kenta.
Min fråga är! Hur i He,,, kan man sätta Moe på bänken (SAIK 3-6) före number 36, alias Pär Styf ? En back som ta me fa, inte hör hemma i elit serien. Har ett engagemang som är bedrövligt, å vad det beträffar puck kontroll, Zero. I mina ögon är han back number 12, av 8,a?

Vad det beträffar Mr Lill Kentas bedrövliga inställning till Timrås juniorer, finns det bara ett ord. Bedrövligt.
Här har ledningen för Timrås representant lag haft vetskap om att det finns skador med lång konvalesent, och hur gör man då? Jo det har vi beskådat i ett antal matcher, nämligen, låt dom sitta på bänken å lära? Va i he är det för resonemang, det är ju ute på isen som erfarenheten skapas.

Timrå IK har gjort en fantasiskt första halv av årets elit serie, men det finns ändock saker som bör penetreras av ledningen för en elitserieklubb i Svedalas minsta ort, Timrå. Låt inte Kenta vara kvar, han har kvalitéer men är blind för de ungdomar som vill, å kan fostras till hyggliga hockey spelare i den högsta divisionen. Vem kan ändra på det, inte vet jag då det tydligen finns en harrarki i Timrå IK som inte ger våra juniorer den chans de behöver.

Att laget förlorat ett antal matcher sista tiden har inget med skador att göra, utan den enkla anledningen att Mr Kent J inte har matchat de spelare som man har haft till gång till. För i He, jobba lång siktigt skapa en tilltro till det som är grunden för hockey, nämligen att spela för sin förening, vilket betyder att de som inte har erfarenhet å kunskap ges möjlighet att skapa den med ett spel i A-laget.

Mr K Johansson har betydd massor för Timrå, men man måste få kritisera den dåliga matchning som han är pappa till den senaste tiden. Bara det att han som tränare kan påstå att skade läget inte har betydelse, men jag frågar då bara, hur i he blir lagets träningar? Jag inte vet jag, hur får han i hopp ispassen på isen utan full manskap. Funder på det ett tag, kanske juniorerna stöttar, å hur kul är det då? Här är jag å tränar mé A-laget för att var 3,e eller 4e länken i Kentas träning, men hur blir det på matchen då? DET VET VI….

Mitt upp rop är följande , skapa utrymme för våra juniorer, låt Styf sitta på läktaren.
Kommentera

jag förstår inte varför alla bara kollar nu och inte över hela allt i hopa över säsongen. fan alla lag har nån gång under säsongen en dålig period och saken blir ej bättre av alla skador. men jag tycker även att man är feg från timrås sida och inte gö en fjärde med juniorer som avlastar.

sen vill jag rikta mig åt alla som säger att hedström är en diva och att man ska bryta kontrakt. vad fan kolla på interna poäng ligan han produserar för laget han har en tung period nu man kan inte bejära allt jämt. den enda som borde bryta kontrakt är ni som klagar från sidan tycker jag.

man ska stå upp för sitt lag varje gång.

kämpa timrå
Kommentera

läser allt! (suck!)
Kommentera

jampa: jodå jag har familj(vad nu mitt civilstånd har med det här att göra??) Visst , alla gör misstag...men kan man inte stå för sina misstag så tycker iaf jag att det är mkt svagt...enligt jonte själv så besvarar han kritiken med att kalla alla i hans hemstad för"muppar"...vet inte om grabben lyckats så bra i sin mediaträning,men jaja...hursomhelst, han kunde ju gjort det enkelt för sig o helt enkelt säga att pga familj osv kan han inte stå vid sitt ord o be om ursäkt så är jag övertygad om att för 99% av alla irriterade skelleftebor så skulle det vara helt ok o den här farsen skulle inte behöva finnas... jag vill bara att han slutar med att vara så kaxig o dryg...så länge han är det så lär han vara mindre populär i skeå..
Ber om ursäkt samtidigt om jag "trampat ngn på tårna" men när jag sen läser att han inte ens tackar sina hemmasupporters(timrås då förstårs) så bevisar det ju bara att han är densamma...tyvärr...
Han är väl ngt av en"hockeystjärna"här i elitserien o som ngn skrev så tränas ju idrottsmännen i media också...förstår inte varför inte vissa tycks ha så svårt för att vara lite ödmjuka...
Nä...nu lägger jag ner den här diskussionen,ni blir ju bara sura på mig...hoppas han iaf lär sig att tacka er i Timrå bättre än senast... Föär 300000 i månaden borde ni väl få ngt...eller...?
Kommentera

jampa: Det var banne mej det bästa som sagts här i dag!!!
Kommentera

jampa: För övrigt så är rödvin godare än kräm!
Kommentera

Hassebo: Inget att skämmas för...Tycker att lagen spelat åt hel..te för mycket..det för jävulen inga robotar,det e ju människor..undrar hur dessa killar mår i 40 års-åldern??Rullstolsrally!!
Kommentera

Förlora mot SAIK på hemmaplan är nog det värsta som kan hända i denna serie i mina ögon. Men men, bara töm o glöm. Har aldrig längtat så mycket till ett uppehåll som nu. Vi ses i aulan...
Kommentera

pedde: Du var mig en kaxig lallare du Pedde...Sitta gömd bakom ett tangentbord o spy galla.Det är ju också jävla moget..Vad jag förstår så har du ingen familj,din enstjöring!!
Kommentera

pedde: Hur såg det ut i finalspelet mellan Färjestad o Frölunda,när pajasen Ledin skrek till måldommaren i direktsändning?????Din J..la mupp!!
Kommentera

pedde: Du måste ha missat att Jonte numer är "mediatränad". ;-) Nu har det kanske inte funnits skäl för honom att "gå i taket" i exempelvis någon slutspelsmatch ännu, så vi får väl se hur väl han lyckas tygla sitt humör. Uttrycken "pissa på motståndarna" och Jontes kommentarer till DIFs Marcus Nilsson har ju sina år på nacken nu och det har väl hänt en del sedan dess.
Kommentera

pedde:

Hedström..Är han en diva?? Shit happens..Hellre en bullrig Hedström i mitt lag än i ditt lag..

Kommentera

pedde:

Vad snackar du om? Trevligare kille får man leta efter... Dessutom skulle jag önska att fler uttryckte sig som Jonte. Det blir så mycket roligare då...

Det är surt sa räven...
Kommentera

Ambroo: provocera?? Alla har rätt till en åsikt eller ?? Förresten kan förvisso hålla med om att "hetsjakten"mot jonte är överdriven och elak med dockan bl a...otroligt osmakligt an SAIKs supportrar...skämmigt!!
men bortsett från det så borde han lära sig hålla igen truten lite mera..."pissa på motståndarna"...annat klassiskt jonteuttryck som klart hör hemma i småkillarnas kiss o bajssnack...som sagt jonte, visa lite ödmjukhet, det vinner du på...samt givetvis, stå för dina ord eller dina misstag... Hockeyspelare eller inte...det gäller väl alla?? han uppträder som en liten diva och om det är ngn som provocerar så är det ju han själv...som man bäddar får man ligga... dags för grabben att kliva ner från sina höga hästar...har ni förresten hört ngn annan hockeyspelare använda hans vokabulär o klantiga sätt att uttrycka sig på... Kan andra uppföra sig så borde väl ändå han också kunna göra det...jag bara undrar ??
Tack för mig!
Kommentera

pedde: Ungefär lika moget som ditt patetiska inlägg... Varför starta en användare enbart för att provocera? Ge och ta hör den här sporten till och det även utanför isen.
Kommentera

ja...det var ju ett mkt moget svar....
Kommentera

Tack för det! =))
Kommentera

pedde: Men det är ju du! Pedde-Peddo... Hur är det med ryckningarna så här off-season? Du längtar väl inte liite tills Pite havsbad öppnar upp lilla bassängen va?
Kommentera

pedde:

För oss Timrå Ik fans är det mycket skönt att ni slapp honom..Våran KUNG är ju våran..Ni får aldrig tillbaks honom..Vare sig han är tjurig eller inte.. 

Kommentera

Tja..."muppjonte"är överskattad o stor i truten...det är allt o tro mig, jag har känt till grabben sen han spelade i saiks juniorlag...stor i truten som sagt...och om han inte vore så j-vla tjurig o envis så skulle han vara en ganska kass hockeyspelare med otroligt svagt psyke...grinar sig från NHL...patetiskt!!! Vi är glada här i skeå att vi slapp jonte !!
Kommentera

Teamreux: Varför fär dom spela så lite för? Dom räcker inte till.
Kommentera

gud: Amen!
Kommentera

Kattiz: Javisst så kanske det är men... då måste vi ju bredda truppen ännu och låna ut vissa spelare till allsvenska klubbar som vi på kort varsel kan hämta hem.

Jag tycker att Sjölund är den junior som ligger närmast att färga in men sen är det ganska tomt, tyvärr.
Kommentera

RTS:

psalm 64:7  du är en idiot..Om du känner på dig att du passar in i den så är det helt ok..

Att du aldrig har gillat mig känns så mycket mindre viktigt för mig..Vill du ödlsa tid och energi på mig så är det helt upp till dig..

Jag tycker o tänker precis som du..När en som Sune hoppar på en av de mest seriösa skribenter i hela HS historia får han räkna med att bli idiot förklarad..

Att Sune, Roffe och en del få andra får lite skit efter dessa få har gett ut en del skit har inget med att dom är idioter eller inte..Ramlar det ut piss i deras skrift så får dom piss tillbaks..

Psst..Du är ju inte direkt känd för nyanserade inlägg heller precis..

Kommentera

gud: Menar du Krister? Han dansade 1 vinter.
Kommentera

gud: Tro vad du vill det skiter jag i, det är bara väldigt sorgligt att se hur idiotförklarar en Hs medlem efter den andra.

Alla ni andra: Timrå kommer att vara ett annat lag efter nästa uppehåll,om vi får tillbaka 4-5 spelare.
Forza Timrå!!!
Kommentera

RTS:

Tydligen så sympatiserar du med Sune iom att du valde att klaga på mig..

RTS står för räddningstjänst va?? Kan du vara stor Granström??

Kommentera

gud: Konstruktiva inlägg som vanligt , "inte för att jag på något sätt sympatiserar med sune´s inlägg".
Kommentera

Bo Bly: Precis! Jajamen, då blir det gasen i botten som Eddie brukade kläcka ur sig när det begav sig.
Kommentera

Ambroo: Tycker att det ser ut som vissa spelare går på hörntänderna. 3 matcher till sen vila.Nåra spelare tillbaka då är det bara att tuta och köra igen.
Kommentera

Ambroo:

Skål ditt helvete!! ;)
Kommentera

Ambroo:

Hehe.. Killen kan inte ha varit nykter någon gång!! ; )
Kommentera

4EVER: Skål på dig ditt jon!;-)
Kommentera

Sune verkar ju vara en kul kille, NOT!!
Lider med er andra schysta TIK:are...

SKÅL PÅ ER! (Obs! inte Sune)

SAIK
Kommentera

73Sjöbba: Laine är fortfarande i mitt tycke inte en elitseriespelare.
Kommentera

andyo: Men vad är det som har hänt? Bara för att folk visar sina känslor för Timrå genom att bua så lägger han helt av att tacka klacken?

Han har väl alltid tackat klacken förut? Jag trodde att han valde Timrå IK dels för supportrarna, dels för själva stämningen i laget och dels för att vi hade/har ett riktigt bra lag.
Kommentera

4EVER: Så det krävs alltså inte mer? Det gjorde det iofs inte för Kjell Roos heller, men han var gift med vraket;-)
Kommentera

andyo: Nä, saknar man vissa andra ingredienser i det dagliga livet kanske en sån trivial sak är jätteviktigt. Men jag har ett gott råd, skaffa en hobby! gärna en på ideell basis så det slipper bli en massa avundsjukt gnäll på vad man har för inkomst.
Kommentera

Sune: Jag har såklart inga skäl att argumentera mot dig i vad du anser mig vara. Skulle jag kunna utge mig själv för att vara profesionell i det ämnet på något vis, menar du? Vi verkar dock ha analyserat och sett matchen på väldigt olika vis (ditt inlägg i SAIK-boken bevisar ju bara det ytterligare), så att vi skulle kunna komma något närmare varandra m.h.a lite meningsutbyten ser jag nog inte som så värst sannolikt.

Kommentera

Ambroo:

Nää... menar du att det är så illa!? :)

Palten köper jag men hela flaskan måste nog ner innan brallorna åker av för Kikki... Huvva!
Kommentera

andyo: Visst. attityden på mina inlägg har att göra med min frustration och promillehalt att göra nu. Men ni har som vanligt rätt.
Kommentera

Hedström först in i omklädningsrummet utan att ens ha tackat klacken.

Vad är det för Crippe-fasoner han har fått för sig? Att tacka klacken gör så mycket gott och tar så lite tid. Så varför skall han inte kunna göra det?
Visst... om han inte känner för det så skall han väl inte göra det heller.

Men vad är hans åsikt egentligen? Tycker han klacken är för dålig? Vad vill han att vi skall göra? Ge en megafon till varje supporter i klacken?
Kommentera

73Sjöbba: Fattar inte hur du kan säga nått sånt. Allt detta för att han inte tackar klacken på två matcher? Helt jävla otroligt.

Visst är det roligt när man ser att spelarna bryr sig om supportrarna, men att det var så här viktigt för vissa personer visste jag verkligen inte.
Kommentera

4EVER: Singelmalt? Är det när man käkar palt och masturberar till Kikki Danielsson i ensamhet?
Kommentera

Mappe: jo, $känslor
Kommentera

Dream Team: Har bara en sak at säga, AMATÖRPSYKOLOG! Snälla för en gångs skull sluta fjanta dig! Enda stället där det kanske har funnits tillstymmelse till glöd är väl mellan öronen på dig, men det är nog urbrännt sedan lång tid tillbaka vid närmare eftertanke.
Kommentera

73Sjöbba: Jag håller med Frella m.fl. Hedström är KUNG, han visar känslor. Han vill så gärna vinna (mentalt) men kroppen är som ett vrak. Han har haft kass försäsongsträning men har matchats stenhårt ändå (både i TIK och tre kronor). Förlusten idag mot saik ( som han kanske har en liten gås oplockad med) känns nog jävligt tung. Detta var nog en match som han väldigt väldigt gärna ville vinna. Han är dålig förlorare och besviken som fan. Konstigare än så är det inte.
Kommentera

Ambroo:

Håller med dig, singelmalt ska det vara... :)

Sitter lite skönare efter segern i.o.f.s... ;)

Ljuger webradion eller är Jonte allt annat än het just nu... Hörde knappt karl´n nämnas!

SAIK
Kommentera

Laken: Han kanske har tennisarm?
Kommentera

« · 795860 · »