Bragd-Birger: månaderna innan har jag inte sagt nåt om, men kanske gick det lite för bra? Efter uppehållet har man agerat rätt handfallet. Men hey, varför tjafsa om det, vi riktiga supportrar ska ju kunna ta 1-8 mot Modo och eventuellt stryk mot nåt ex-allsvenskt säckgäng utan att gnälla. Det är ju trots allt synd om laget nu
RocknRolf2: Förstår inte varför du vill gå i polemik, jag säger ju att jag håller med. Vi borde ha tänkt på det, när det gick så jävla bra. Tänkt att 'fan, det är inte bra att det går så bra'. Istället för att lalla på som vi gjorde.
Aldrig att vi ska behöva ta förluster mot några lag. Det är deras jobb, vi betalar deras löner och dom ska hålla käften och vinna. Basta! Och dom ska fanimej inte börja förlora pga lite skitskador, när dom vann så mycket innan. Men det är väl lätt att tänka efter, ujujuj jag har spelat match varannan dag, en halvtimmes istid jämt, buhuu...jag orkar inte. Dom är lata, helt enkelt. Dom förtjänar inte annat än förakt. Och definitivt inte supportrar som mig och dig, Rolfie.
Bragd-Birger: alright, alright. Det är väl egentligen bara Machulda som retat upp mig något som när, och sen 1-8 då. Men stryk idag så... alltså hur jävla dåligt som helst ska det väl ändå inte behöva vara. Skellefteå har typ lika många skador, och spelar väl lika många matcher dem med
nixXz: lugn. Räddaren är ju redan här, Laine! Han är ju bra och tämligen unik när han är allt av värde som har gått att få tag på i hela hockeyvärlden den senaste månaden.
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀