gud: Strålande har det gått! Kul att fylla år. Framför allt när man känner sig mentalt betydligt äldre... Fest på fredag den 28:e. Alla TIK.are som betytt något under åren är givetvis välkommna. Bjuder på lite käk och billig sprit plus en och annan suprise. Anmälan till mig fort som fan. OBS att festen är i TIK-Bergslagenland.
Smokey: Nu ringer jag din fru igen. Och gissa vem som inte får byta om med polarna när han har en flugsvärm i samma storlek som en normal parasoll ovanför huvudet.
Moverare: Räcker det inte med att bli fysiskt masakerad i rinken? Vad är det för pervesioner du lider av? Gillar du att bli verbalt mosad också? Annars borde du loggat ut för länge sedan. Men nu är det slut på förnedringen från min sida för i dag. Nu får du ringa något 071-nummer om du vill ha mer. Och med din läggning lär det bli dyrt;-)
matsby: Ja, jag tror att Smokey är lite förtjust i mig. För i förra matchen greppade han mig kärvänligt runt midjan bakifrån och lade sig sedan över mig som en kelsugen älgtjur.