1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590889 inlägg · 6217 ämnen

Ang. ev. nyförvärv

« · 590392 Till forumet

Sv: Ang. ev. nyförvärv
Icetea:såg att st hade koll på en ratad spelare från detroit men har skrivit fel förnamn skall vara Rem Murray här finns lite statistik. www.nhl.com/players/8459071.html
Kommentera

Nu när Timrå söker nyförvärv, får de som kommer börja spela direkt eller är det ngt sketet transferfönster han måste vänta på?

Ngn som för övrigt vet ngt roligt att berätta om nya spelare till Timrå, är det ngn som har ngt namn att delge?

Det måste ju komma ngn nu i veckan som kommer tycker jag.
Kommentera

TIK-Supporter:
Timrå IK har köpt Beckham..Och han gör debut
mot Leksand som bollkalle...

Visst är det häftigt??
Kommentera

Skönt att Oksa fick göra en bra match!
Synd att matchen inte va en minut längre...kändes liiiite som att då hade det kunna gå hur som helst...Har jag fel?!?

Jäjä....KROSSA LEKSAND!! :))
Kommentera

miiike66:

varför inte Simon Gagné till timrå? :D
Kommentera

rödovithockeydy: Gjorde en okej säsong i Flyers.
Men alla väntar på det där riktigt stora genombrottet.
Hans 24 mål gjorde honom till lagets näst bäste målskytt senast det begav sig.

Nu var jag vrålseriös då jag inte skrev en massa trams. Simon kommer inte från ångermanland och är ingen bonntölp - om nu det nu var nån som trodde det...
Kommentera

Johan Asplund ligger på 91% på 10 plats i målvaktsrankingen i procent helt klart godkännt för en andremålis.
Oksa ligger på 85% på 20 plats bland alla elitseriens målvakter, och kom inte och säg att Timrå har dåligt försvar det har många andra lag också.
Oksa parkerar på samma plats som han slutade i Finland förra året runt 20 i hela Finland.
Det luktar DE roooooo villllllle lång väg!!!!!!!!!!!!!!!
Han kanske var bra idag men det duger inte han måste vara vår bäste spelare med tanke på våran trupp.
Allt krut på en suuuuper keeper och en målvakt tack annars åker vi ur.

Är något negativ men det beror endast på att jag bryr mig
Forza Tik
Kommentera

rödovithockeydy: Men snälla rara lilla vän. Nu får du väl backa bandet lite grand!

Simon Gagne i Timrå IK? Jo tjena! Karln lirar ju för i h-e i Philadelphia Flyers första lina.

Att han skulle komma till Timrå är ett riktigt långskott och fullständigt uteslutet.

Vad får dig att tro att han skulle vilja överge sina proffsdrömmar i NHL för att dra till Europa och spela i Sverige med Timrå?

Vi får nog sänka ambitionsnivån lite grand vad beträffar nyförvärv.

Tror nog mer på Rem Murray, Jeff Nelson eller Daniel Tkatczuk.

Det är ungefär vad vi rent realistiskt kan förvänta oss!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

ernie eagle: Du verkar ha lite insiderinformation. Nöjer man sig med ett nyförvärv?
Kommentera

ernie eagle: Jeff Nelson som de senaste två säsongerna lattjat runt i UHL har jag svårt att se som ett allvarligt rykte. Rem Murray ser jag gärna i TIK, även om jag inte tror att han kommer ösa in mål här.
Kommentera

Frella: Jag litar på att nubben gör det rätta valet. Denna negativa tränd måste vända nu.
Kommentera

Barbarossa:

Kanske denna spelare hamnar i TIK. Fast FBK hostar väl upp lite mer stålar till slut.

www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,714649,00.html
Kommentera

Tallnäs:
Frågan är väl hur "akut" nubben ser på Timrås situation nu, Manderville in i truppen och vipps så kämpar hela laget igen, jag hoppas att vi får ett nytillskott innan onsdag, men hur resonerar TIK?
Ekonomiskt så är vi väl chanslösa om FBK tittar på samma spelare som oss..
Kommentera

TIKbiff:

Nubben var på systemet i fredags och köpte ett flak öl (hälften Mariestad, hälften något annat) och 4 flaskor rödvin (Rioja)

Han kanske har tagit semester nu fram till nästa transferfönster...
Kommentera

« · 590392