Icetea:såg att st hade koll på en ratad spelare från detroit men har skrivit fel förnamn skall vara Rem Murray här finns lite statistik. www.nhl.com/players/8459071.html
Skönt att Oksa fick göra en bra match! Synd att matchen inte va en minut längre...kändes liiiite som att då hade det kunna gå hur som helst...Har jag fel?!?
rödovithockeydy: Gjorde en okej säsong i Flyers. Men alla väntar på det där riktigt stora genombrottet. Hans 24 mål gjorde honom till lagets näst bäste målskytt senast det begav sig.
Nu var jag vrålseriös då jag inte skrev en massa trams. Simon kommer inte från ångermanland och är ingen bonntölp - om nu det nu var nån som trodde det...
Johan Asplund ligger på 91% på 10 plats i målvaktsrankingen i procent helt klart godkännt för en andremålis. Oksa ligger på 85% på 20 plats bland alla elitseriens målvakter, och kom inte och säg att Timrå har dåligt försvar det har många andra lag också. Oksa parkerar på samma plats som han slutade i Finland förra året runt 20 i hela Finland. Det luktar DE roooooo villllllle lång väg!!!!!!!!!!!!!!! Han kanske var bra idag men det duger inte han måste vara vår bäste spelare med tanke på våran trupp. Allt krut på en suuuuper keeper och en målvakt tack annars åker vi ur.
Är något negativ men det beror endast på att jag bryr mig Forza Tik
ernie eagle: Jeff Nelson som de senaste två säsongerna lattjat runt i UHL har jag svårt att se som ett allvarligt rykte. Rem Murray ser jag gärna i TIK, även om jag inte tror att han kommer ösa in mål här.
Tallnäs: Frågan är väl hur "akut" nubben ser på Timrås situation nu, Manderville in i truppen och vipps så kämpar hela laget igen, jag hoppas att vi får ett nytillskott innan onsdag, men hur resonerar TIK? Ekonomiskt så är vi väl chanslösa om FBK tittar på samma spelare som oss..
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen