Bo Bly: "Tycker att han spelade lite valpigt" Som du skriver om Manderville... Visst borde man kunna kräva mer! Helt rätt! Åka över Atlanten, debutera i ett nytt lag, nytt språk, större rink mm. Gränsfall till godkänd insats.
Sedan håller jag med Pepparn. TIK-Klacken man såg på TV-sporten hördes inget vidare. Visst var det många flaggor och ett rödvitt hav... Och ljudet på min TV har brakat i hop...Uruselt. Som tur var så hade dom översatt interjuven med en svettig Manderville... Han såg närmast chockad (men överlycklig) ut när han pekade mot klacken och frågade reportern:
Är det alltid så här?
Frågor som uppstår är följande:
-Är Manderville hörselskadad? Är Pepparn "grågubbe-proffs"? Vann Timrå IK i går? Lyckades Kapanen hålla nollan igen?
Ford Prefect:Ja visst var det så skulle han bara släppa in MoDos alla skott skulle matchen sluta 2-10 och Kent Manderville skulle inte ge Tiks klack beröm.
Nike89: Hehe. Och hörde ni när reportern ljög för Manderville? Reportern - "Hör du klacken?" Manderville - "Ja. Underbart! Är det så här varje match?" Reportern - "Ja..."
Har hört en del klagomål på klacken från igår, det håller jag inte med om, tycker att de skötte sig utmärkt, jag satt på långsidan under tv kamerorna och MoDo klacken som stod i hörnet hördes knappt. De enda som hördes var de som satt på sittplats i hörnet på sektion j
Nä starkt jobbat,, MoDo reste nog hem med ett jobbigt minne ifrån sin premiär här nere.
Selina: pepparn har nog varit och tallat på julglöggen. Jag stog nere vid TIK:s bås hela matchen, och hörde bara MODO-klacken under uppvärmningen. Under matchen märkte man inte att dom fanns där om man inte tittade direkt på dem. Total Timrå-dominans!
Smokey: Var inte den där valpig-kommentaren från Bo Bly ett svar på Chiefs fråga om hur Hansson skötte sig? Eller är det bara jag som missförstått det?=)
Selina: Mötte maggan i pausen, hon frågade om jag skulle med till Brynäs, sa att jag inte vågade och hastade vidare mot puben, hon bara skrattade åt mig,,voffö gör di på detta viset?
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
[bild]w1.601.telia.com/~u60116541/bild/heja.gif[/bild]
[FÄRG=RED][f]TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA
HEJA HEJA HEJA TIMRÅ![/f][/FÄRG]