1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

589669 inlägg · 6216 ämnen

Anti-Virus?

« · 798780 · » Till forumet

Sv: Anti-Virus?
gud:

En person skrev ett vettigt inlägg där han kommenterade vilka spelare som förtjänade att omnämnas i positiva ordalag. Då var en annan förlustsnabb bitterjöns snabb att hugga på formuleringen av inlägget trots att den var helt korrekt. Jag missar sällan en smashboll och inte nu heller. Gästbok som gästbok och jag råkade befinna mig här.

Att du kommer in och beter dig ovänligt i modoboken och tar "dina egna i försvar" har väl inget med detta att göra, och det är inte heller därför du är illa omtyckt av alla som inte har samma lagsympatier och kan tänkas "ha nytta" av dig i framtiden. Och jag lovar dig, den dag du tar ställning i en diskussion mellan två modoiter, då kommer jag le med hela ansiktet.

Dessutom, det var ingen debatt, och den var inte mellan två personer trots att det stod ett nick till vänster om ett kolon. Det är själva vitsen med forum/gästböcker, ifall du inte visste det.
Kommentera

actionleif: Jag delar in din syn på det. Jag vet inte hur många chanspuckar han slog eller hur många tapp han hade längs linjerna.
Kommentera

Lemmy: Jag som trodde att Sundh och Hedström var levande reklamskyltar för "Hurt in Hockey" ;)
Kommentera

Lemmy: Hehe fyndig som få... Fan har du varit och haft bottenkänning på din JD ikväll?;-)
Kommentera

Lemmy: Ska naturligtvis vara "Hurt IN Hockey"  ;)
Kommentera

Ambroo: Styf tillhörde faktist en av de bättre backarna idag, om inte den bäste
Kommentera

Ambroo: Den dag Foppa återvänder till MoDo så får de ändra sin slogan till "Hurt of hockey" tycker jag.
Kommentera

Hawerchuk: Fyndigt!

Foppa;
Matcher, 662. Mål, 242. Assist, 590. Poäng, 832.

Lindros;
Matcher, 734. Mål, 372. Assist, 483. Poäng, 855.

16 pinnar för bägge denna säsong gör väl att de får ses som jämnbördiga?
Kommentera

lägg ner vi fick ju en poäng,kanska rättvist
Kommentera

scim:

Att man kan försvara folk i olika lägen..Helt ok..Det har jag fått göra när ni Moodooiter har kommit i klungor o "hoppat" på skribenter (helst ensamma personer som inte har tyckt som ni) igenom HS historien..

Därför är jag den minst omtyckta HS skribenten hos er Moodooiter och du och dina polare gillar att skrika stäng av den jäveln lite då o då..

Vad jag inte förstår är varför du överhuvudtaget skulle in i en debatt mellan två Timråiter?? Jag skulle kanske ha förstått det om det hade varit en match mellan Timrå o ditt skit lag..

Lägg ner detta nu och kila över till din gästbok..

Kommentera

Ambroo: Fyndigt. Eller pinsamt.
Kommentera

Hawerchuk: Eric Lindros har väl ändå hygglig statistik?
Kommentera

Veckans fråga:
Vem kommer ihåg senast en timrå supporter fick avnjuta en tredje period???
Kommentera

Ambroo: Styf var långifrån sämst av backarna ikväll. Han gjorde en av sina bättre matcher på senare tid i den djupa formsvacka han haft. Lindström, Moe och Strålman hade det betydligt tuffare.
Kommentera

Ambroo: En fotled som ändå har gjort mer poäng än the next one. ZZZzzz...
Kommentera

Dream Team: Dragqueen?
Kommentera

Dream Team:

Han har väl ändå högre närvaro än alternativ som Allah, Zeus och Tor?
Kommentera

När man ser att Styf spelat 24:59 så förstår man att det är svårt att vinna...
Kommentera

Ambroo: Eller kanske "queer of fotled" passar ännu bättre?
Kommentera

scim: Är det inte lite trist att vi har en gud som mest är halvskadad till och från? Lite dålig representation, tycker du inte?
Kommentera

scim: Borde inte han benämnas "Queen of fotled"?
Kommentera

gud:

Jaha, jag försvarade en timråit mot en annan? Är det ett regelbrott i den här gästboken?
Kommentera

RocknRolf2:

Du är förlåten för glöggen..;)

Kommentera

Ambroo:

Sant, och han heter Peter Forsberg.
Kommentera

scim:

Nopp..Du svarade inte mig..Du trodde att du hette RockenRolf2 och svarade på Lennarts inlägg..Sedan valde du att fortsätta..

Så gråt ut någon annanstans...Meees..

Kommentera

scim: damn right we do! hahaha!
Kommentera

scim: Det finns bara en gud...
Kommentera

mikenomad: Äh, Mr Småstjärnorna har ju noll koll. Hörde att ert kansli redan hade bokat SM-guldbanketten.
Kommentera

gud: jag räknas nog till "annat löst folk", för 06-glöggen är riktigt fin :)
Kommentera

Paddan: Oh store Padda: SM-guldet är ert och ingen annans. Det har Fader Anrell sagt!
Kommentera

Ambroo:

Jag svarar bara på guds (ständiga) otrevliga bemötanden. Att han inte är avstängd på livstid är väl det tydligaste tecknet på att det trots allt är Timrås som styr hockeysnack.
Kommentera

mikenomad: Det måste väl ha varit i början av serien när vi hade full kraft att köra i tre perioder det. Hur många tredjeperioder förlorade vi då?
Kommentera

mikenomad: När gjorde TIK en bra 3:e perre senast, jag bara undrar??
Kommentera

allra helst
Kommentera

mikenomad: Äh, SM-guldet har ni ju redan vunnit för flera månader sedan. Det hade vi ju kommit fram till.
Kommentera

mikenomad:

Inte då, serien möjligtvis, men Färjestad har ju en felsäker metod för att överlista Krizan i slutspelet så det håller ju aldrig.
Kommentera

scim: Du som är moderator borde väl veta bättre än att komma in hit och provocera och allra helts inte i det här läget... I eran gb blir man ju avstängd bara man yttrar sig.
Kommentera

scim:

Har du inte kilat över än??

Glögg är för mesar, Damer, Moodoolider och annat löst folk..

Kommentera

RocknRolf2: Fan...nästan så man skulle vilja känna på att vara mesig nån gång då o då isf! ;-)
Kommentera

scim: Ok...vi säger det nu så kan du pipa iväg till de kvasiintellektuellas hemvist (Modos GB)...Modo vinner SM-guld i år! Ni har vunnit ett gäng matcher på rad och är framgent naturligtvis oslagbara. Vi andra gör upp om resterande medaljer...
Kommentera

Framgång är ändå för mesar...
Kommentera

Dream Team: Jag är för upprörd för att kunna se detaljer just nu, men visst... Ändå tycker jag att man måste kunna knyta ihop det.
Kommentera

Det är fan bättre att förlora med 8-1 än att tappa 3-0 och 3-1 ledningar.
Var absolut inte lika besviken efter Modo matchen. Då hade vi ingen chans. men detta känns så jävla surt när det händer nu igen.
Kommentera

gud:

Ja, grattis till poängen, och tack för att ni stal två från FBK.

Se nu till att dricka upp glöggen innan du går och lägger dig, så du inte blir kinkigare än vad du är.
Kommentera

mikenomad: Stämmer... Vi behöver en back och det nu!
Kommentera

Dream Team: Nåja...vi bröt åtminstone förlustsviten. Den stannade på tre matcher. Nån som vet nåt om nya skador...hörde att Lotvonen gjorde illa sitt knä..
Kommentera

Men det hade varit sä jävla skönt med 3 poäng idag!
Kommentera

scim:

*Gäsp* Låter jättebra det...

Kila nu över till din GB och gläds över ditt lags övertygande seger ikväll så får vi Timråiter glädjas över ännu en poäng i jakten på slutspel..

Kommentera

Ambroo: Såhär är det. När man släpper in två puckar på kort tid så börjar ju oron i laget sprida sig. Man tappar markering i egen zon, man markerar fel spelare och man väljer att åka på fel puckar offensivt som man s.a.s får betala tillbaka i det defensiva jobbet. Till detta kommer givetvis individuella misstag. Man slutar kort och gott att spela som ett lag och tappar också mycket av de linjer man haft främst i försvarsspelet. Lägg till detta att vi har ett lag som varit tvingade att gå kort på manskap en längre tid. Så det är väl något av en effekt på vad som hänt tidigare som vi ser idag.
Kommentera

thha: jaja. Förlåt då att jag är sjukt besviken efter en av de värre nervikningar jag sett på evigheter.
Kommentera

« · 798780 · »