JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu vet jag vad ordet lycka innebär! Timrå pissade på Södertälje, ut på stan, bada i fontäner, tuta med bilen, vifta med flaggor. Alla supportrar borde möta upp laget när det kommer hen ikväll/inatt! Tänk när laget ser flera hundra personer från bussfönstren. Timrå leker ju för f-n i den här j-vla dyngserien. :-)
Laken: För mycket wirre nu...Och du lär väl inte heller kunna köra och frugan min är det ingen idé att fråga, men ett bra initiativ av dig..FORZA TIMRÅ...
Laken: Va f-n jag som redan har beställt en taxi, hörde att gud också var sugen att ta en bulle upp nu. Härligt tippat gud, själv så var jag mil i från i mitt tips......Och det skulle väl också ses lite med lite glimten i ögat. Glimten i ögat är vi många som har härinne....Ha en fortsatt trevlig helg alla TIK:are....
det är konstigt.. bara för ett par dagar sen så var det några skribenter som skrev att Ed Ward inte var bra.. och nu är han en kung..för mig är Peo KUNGEN.. thats it när det gäller vem som är KUNG...
men vad skönt det är när det kommer en seger.. allt känns sååååå mycket lättare..man blir inte så vresig emot familjen...mina anställda får inte jobba dygnet runt..kattfan slipper få en tidning efter sig.. ja..det känns så skönt..
mike66... Hehe..näpp hon är en inföding..och sport är lika intressant för henne som en fis i rymden.. men katt hel..te vill hon ha...skulle hon gilla ifsh skulle hon få foten..kaxit va..
Nu vet jag vad ordet lycka innebär!
Timrå pissade på Södertälje, ut på stan, bada i fontäner, tuta med bilen, vifta med flaggor. Alla supportrar borde möta upp laget när det kommer hen ikväll/inatt! Tänk när laget ser flera hundra personer från bussfönstren. Timrå leker ju för f-n i den här j-vla dyngserien. :-)
Timrå IK till OS!