1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590786 inlägg · 6217 ämnen

Äntligen 3 poäng!

« · 21169 Till forumet

Äntligen 3 poäng!
Satt skönt med 3 poäng mot hatlaget Modo, alltid skönt att visa att
TIK kan spela bra hockey, allra helst vinna i ett Länsderby.
Dock ska sägas att Modo spelade mycket bra, vart imponerad av dom i första perioden, vilka jättar helst på Backen dom var svårforcerande,dock visade TIK tålamod, och alltid går nåt mål in, T,Lundström är bra i målet, kanske bästa målis i ES. Den som imponerde mest var Rajamäki i TIK som gjorde sin bästa match i TIK dressen, sen var Zäta bra Crippe, Rouville lysande även om Målisen har en egendomlig stil. Nu blir det Brynäs på Lördag som
TIK aldrig har slagit på bortaplan, kan de va läge nu! Vart var Challe då? han på hockeykväll med 4an.
Kommentera

Sv: Äntligen 3 poäng!
men vart var peo ikväll
Kommentera

TD uhmmmm timrå HAR vunnit mot BIF borta !!!!!!!!!!! det var ett bra tag sedan bara ....hmmmmm!
Kommentera

Urtjusig match! Vilken vändning.. Vart är alla tvivlare nu?

Mitt beröm går till klacken som rockade rejält utan trumma.
Mysig stämning men jag tror ändå att många höll inne med en hel del. Fortsätter ni i denna stil även med trumma blir det bästa hockeyklacken även efter denna säsong.

Strålande insats på isen liksom på läktaren!
Kommentera

Jag är så j*vla lycklig... otroligt vad bra !
Yess !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Om någon spelare mot förmodan läser detta!
Då ni vinner är ni värda hur mycket som helst, om ni kämpar för laget och ger allt, vilket många av oss supportrar säkert skulle göra om vi hade den äran att spela för TIK i elitserien, är ni 17 i mig värda vad som helst !
Timrå IK kan förvandla de allra mörkaste "Grottor" till en del av himmelen. I dystra, mörka höstkvällar då lågkonjukturen lurar som en varg vid byvägen lyser TIK upp och leder vägen.
Vi är inte etablerade, vi har inget stjärnlag, men vi är förbannat bra ändå!
Med stolthet skall jag vandra i min TIK t-shirt tills nästa match.
Kommentera

Vilken lättnad!!!

Bra omdöme av laget och klacken, Madde.

ÄLSKA TIK!!!
Kommentera

Min fasta övertygelse om vändningen i andra, berodde på att HH änterligen fick kramen av Madde. i periodpausen mellan 1:a och 2:dra, Ja!,,var nog den som fick spelarna att skärpa sig och plocka fram lagmoralen och krigarvilgan,,,,,,En kram föresten som tyvärr skickade ner Selina på andraplats i HH:s kramis toppen,,,,

Och sedan kanske Klacken hjälpte till lite, kul att se att den var med från start, Tror ni på begreppet "Till sammans kan vi" nurå?

Och Tack till laget som tackade efter matchen,,,,,,,

Tack till killen som visade intiativ, i slutet på tredje, och klättrade upp och intog Uhlins plats, visar på god uppfostran och Timrå anda och du gjorde det med bravur, (Menar det).

Matchens skratt: "Domarn är dum jätte dum" Har fått stark konkurans av, "Ut med domarn in med Nalle Puh" Fick HH att Garva iaf,,,,

Madde: Du kan väl fundera på platsen i ishallen jag erbjöd dej iaf,,,
Kommentera

Ja nu var klacken med från start, men som sagt var, vi kan mycket bättre än så. Håller med dig om att killen som intog Uhlins plats är värd en eloge. Men var är Uhlin? Har han tröttnat, ingen kan få igång klacken som han, KOM TILLBAKA UHLIN!!!!
Kommentera

Skall du verkligen gå från söder till Gevalia med tröjan på. Då slår du Smokey med hästlängder. Jag bjuder på kaffe o TIK-tårta när du kommer förbi Skutskär, fast det är nog dags att starta nu.
Kommentera

Har vi slagit Brynäs borta? när då? på 1800 talet kanske.
Kommentera

« · 21169