Kattgubben: Som senast när SSK rasade ihop som ett korthus är det ju enkelt att välja bort någon av matcherna. Luleå har haft tre frilägen redan och där gör man också mål. 1-1.
Rip Kirby: orkade inte titta mer när dom fick matchstraffen för då förstod man att dom skulle vinna och man inte fick va nöjd men hoppas dom åker imorgon:)
Nisse på Mon or: Ja vi kanske kommer ha sämre kvalitet på isen men tanken är ju att vi ska få in fler spelare för att öka konkurrensen.
Jag kan förstå det. Denna säsong fick vi ju stup i kvarten ta in juniorer för att klara backsidan (dvs alldeles för få med de skador vi hade).
Vad gäller forwards hade vi inga att tillgå om två st stod utanför spel, tex en sjuk och en underpresterar. Då fick den underpresterande spela då vi bara hade en extra forward utanför truppen i princip hela säsongen.
Sjukt svårt som coach då att skicka signaler om man alla får spela oavsett prestation och uppförande.
Olli Nomadinen : Ja, och går vi hela vägen så får ju Larsson lägga ytterligare en titel till sitt CV, förutom NHL:s bästa 4:e center: SHL:s bästa förstecenter! Blir kanon de….😉
Huge: Vi måste får raljera vidare om NHL:s bäste 4:e center 😉 Men seriöst, håller Brynäs på att genomföra den perfekta säsongen? Jag tror fan det. Vi har iaf 3-1 på er så vinner ni guldet är vi de moraliska segrarna 😎
Andersson: Hatten av till Brynäs säsong. Tror fan de stänger semin hemma på lördag och börjar fan tro att de kan gå hela vägen. T o m en sån jävla sopa som Larsson ser grymt bra ut.
Tysken: m0d0 är i HA (pisserie som jag inte vill uppleva igen), m0d0 har inga pengar och m0d0 har sämsta sportchefen. Jag är glad. Hoppas på 7 svåra år för m0d0 I HA. Minst......
Rip Kirby: Bara hoppas på Södertälje då gris Gubbgården lär satsa ordentligt om de går upp. Synd på 5an men solklart matchstraff bra med 1-1 ändå efter 1a Klar fördel Tälje på målvaktsidan Hävelid ser darrig ut som vanligt KÄMPA KRIGA VINN SÖDERTÄLJE 💪💯🏒
Objektivt så är det bara bra att han lämnar, även om det är TRAGISKT. Men om man kritar på för ett lag 2+1, går ut och charmar alla fans om hur bra Timrå IK ska bli, hur rolig hockey dom ska spela, och vilken produkt som han ska ... | Läs mer