Wow! Kul att det händer något på den fronten. Jag har inte lyckats hitta mailet, har grävt överallt i mina inkorgar. Förhoppningsvis kommer den snart så en röst till på tallarna kan prickas in på kontot.
JonteD: En sak till som skulle kunna göra tröjan episk de vore om de inte ser förjävligt ut wö på axlarna för att påminna oss o alla vart vårt älskade TIMRÅ kommer ifrån!!🇺🇿😎 ?????
Hank: Sture-komplexet sitter hårt i Timrå-själen. Men underbar vinst för Republiken ikväll. Har hört så mycket om att det inte går att vinna som borta-lag på Hovet, Publiktrycket blablabla. men finns sprickor i Hovet, tydligen
…så är det märkligt schemaupplägg vi har med 4 av 5 hemmamatcher på drygt en vecka. Skönt för spelarna men knappast publiken. Blir svårt för publiken att orka med det ekonomiskt.
Jämför med Giffarna som har väl 5 hemmamatcher på 3 månader typ (vilket är galet lite).
Vi får vara glada om det blir 4500 ikväll på plats.
Olli Nomadinen : Jag tycker det är väldigt bra att man försöker locka med erbjudanden, samt att gå på hockey inte blir en klassfråga när biljetter kostar 400+ kr och man kanske är ensamstående med tre barn. Mycket bra!
Det börjar snart dock bli direkt ovärt att köpa årskort, med tanke på alla dessa "gå 2 för 1", "3 matcher för priset av 2" osv osv. Jag personligen kommer fortsätta med årskort, men det skapar en fallhöjd dom inte hade innan, och det är möjligt att andra tänker att dom hellre köper lösbiljetter för en mindre kostnad än vad årskort kostar.
Zäta75: Kan inte bara luta sig mot Hållander som ska bära Timrå match efter match. Nu MÅSTE alla kliva fram och höja sig annars inget topp 6 och det är ett fiasko med det laget man har