1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 595912 inlägg · 6213 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
Sverige möter just nu Finland i en uppstartsturnering inför Hockey-VM senare i maj månad. Med på isen just ikväll finns bl.a Tim Juel och Linus Nässén. Precis alla fattar ju att ingen av spelarna som är med här kommer bli uttagna i VM, men alldeles oavsett KAN det ju mycket väl vara en ögonöppnare för vilken random klubb som helst som särskilt söker efter målvaktsförstärkningar, där jag då har Tim Juel i tankarna. Jag kan dock lugna sällskapet med att Finland precis gjorde 3-0 på en icke alltför imponerande Timråmålvakt.
Det är oerhört sällan man inte håller på Sverige i hockeymatcher, särskilt i möten med Finland. Detta är dock ett undantag med en mer än tydlig anledning.

Rip Kirby: ännu större anledning att förlänga med Juel. Om det nu går i närtid efter i dag.

Apropå något helt annat, dom skulle ju släppa säsongskorten idag. Men det står inte vilken tid, någon som vet när?

0tto: 13:00.

Säsongskortet förnyat!

0tto: Såjaa Otto, vi viker inte ner oss för att en lallande Jokinen taggar e🙌💪

0tto: Jag gjorde en Otto och förnyade kortet jag också. Sug pung Jokinen. Forza TIK.

Axelsson med Sveriges största tuggummi i munnen blir tacklad av AIKare i huvudet i en situation där Dicken är sjukt naiv!

Ingen erfarenhet där inte…

Sjukt med Game där…
5 min sure men game?
Snoppis spelar innebandy eller så tror han att det är ett random träningspass…

Inte blindside, är tcklingsbar, låg kraft.

Träffar huvudet.

Synd att filmningar i svensk hockey ger mer vinst än fysikt spel…

söder över: Dick är en pajas men har varit bra men ne han har man tappat respekten för sen länge tillbaka. Men sen fan va otrolig seg match och inte fan kan DIF bli långvariga i shl med detta spel

Edlundpojken: hoppas inte det..

Jag tycker vi stoppade dem på en korrekt plats..

DIF bjuder på embelishment…

Får två min med sig…

Vill verkligen inte ha en till fuskklubb i SHL!

Hoppas Timrå IK möter Frölunda i i SHL-Premiären i höstens 😅😅
Uppladdat:

500x0-fbimg1722283301243.jpg

Timrå IK Support :
Det blir Axel Rindell-derby mot Leksand om man ska tro det här!

« · 2872530