När ska Suporterklubben jobba fram erbjudanden på kortet sämst genom tiderna hittills. på Olearys för man allafall köpa öl billigare. pratat med företag från förra året och dom funderar har klubben ingen som jobbar med korten nu. Hoppas dom vaknar snart eller jobbar dom för fullt...
TD: Nu sitter inte jag i supporterstyrelsen längre, men jag kan försäkra dig om att det finns erbjudanden på kortet, bara det att det inte finns angivet på baksidan. Det har såklart att göra med att det är ett plastkort i år och inte papper. Jag tycker det är en hit med plastkortet. Håller garanterat hela säsongen och blir inte skrynkligt och fult i plånboken.
Erbjudanden skall finnas angivna på hemsidan för supporterklubben. Så du kan andas ut!
Läs och begrunda. Så här ser det ut efter 14 matcher. Här är det redovisning av utfall per period.
Period 1:a 2:a 3:e
Vunnit 9 st 5 st 2 st Oavgjort 3 st 2 st 6 st Förlorat 2 st 7 st 6 st
Totalt spelat 42 perioder. Vunnit 16 st, oavgjort i 11 st och förlorat 15 st. Tillkommer gör 3 st förlängningar av vilka vi vunnit 2st och fått oavgjort 1st.
Här är det fritt fram för analytikerna.
Dock funderar jag över varför det är så svårt att prestera bättre i 2:a & 3:e perioderna. Är det slumpen? Jag har svårt att tro det. Kan det vara den fysiska orken? Det tror jag inte heller. Kanske den mentala orken inte räcker till för effektivt spel i 60 minuter? Ja, kanske det.
Tittar på Idol (ja, faktiskt. Med ungarna, men i alla fall...) och kommer osökt tänka på Luleå-klacken i ett slutspel för en massa år sedan. Jihde stod nedanför klacken och intervjuade tränarna varpå klacken börjar skandera "Peter Jihde kan inte säga R, kan inte säga R, kan inte säga R..." för att efter en stund unisont stämma upp i ett utdraget, drillande "RRRRRRRRRRRRRRRRRR..."
fighter: Ähh, alla är tagna av hur dåligt Timrås spelar. Tyvärr måste jag väl säga att vi är inte bättre än så här, just nu.
Giffarna kommer inte att fixa allsvenskt kontrakt.
F.ö viill jag säga att Sam skulle åkt ut. Men så är det när tjejfjortisar o gamla fyllkäringar sitter o röstar o drömmer om en sån röst i sängkammaren när karln sitter o rapar o fiser framför dom.
Hahl Bundy: snacka om att vara negativ.det är klart att giffarna fixar detta,jag hade tänkt att åka till ljungskile ligger c:a 8mil härifrån,men när den går på tv så väljer jag att sitta i soffan med en kall eller två. jag håller med om att timrå varit dåliga nu på slutet,men jag tror inte att det är nån fara på taket,efter regn kommer sol.när det sen gäller idol så har jag inga kommentarer ser inte sån skit.
fighter: Äsch...andas lugnt nu. Giffarna missade sin chans förra helgen men de är inte bättre. Förstår inte vad det skulle vara att sträva efter att gå upp i allsvenskan bara för att bli ett bottenlag? För det skulle de bli, ambitionerna är inte större dessvärre, i Giffarna var man varje år i allsvenskan nöjda med att hänga kvar. Skillnaden i utveckling mellan dem och TIK (de gick ju upp samtidigt runt 2000) är enorm...
Per HApps: I år var ju dessutom året då det låg en fribiljett i potten och Giffarna lär inte kunna spela länge till i superettan med nuvarande spelarbudget. Nä, nu lär det dröja med allsvenskan.
mikenomad: Känns som nu eller aldrig. Om man inte vinner nu lär man knappast lyckas behålla de tongivande spelarna, typ Lustig och Patriksson. Så, tre mål på en halvlek eller en ökenvandring modell stor...
mikenomad: jag tycker då att det är bättre att ligga i botten i allsvenskan än i toppen av superettan.nåt positivt ser jag i att kanske timrå får mer sponsorpengar nu.
pratarn: det är väl alltid kul om det går bra för sundsvallslagen oavsett sport.du får väl köpa hockeymatcher som dom flesta andra,jag tycker inte att man ska snåla när det gäller TIMRÅIK eller gå på nån sportbar.
fighter: Aj, en riktig "shoganstöt" rakt in i magen.
Självklart är det roligt om det går bra oavsett vilken idrott som avhandlas. känns dock inte som att jag stödjer Timrå mer om jag håller mig ifrån att någon gång vistas på en sportbar. Skulle jag idag köpa en hockeymatch på ett icke dumsnålt sätt ser jag tyvärr ingen direkt inkassering för Timrå då heller eftersom dom helt enkelt inte spelar.
Sedan tycker jag på mitt trångsynta lilla vis att jag redan stödjer Timrå genom min ideella uppgift match efter match. Nu kan jag ju ha fel förståss.
Hockeyfrilla.