1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590795 inlägg · 6217 ämnen

Apropå nånting...

« · 932785 · » Till forumet

Sv: Apropå nånting...
Red Rocker: o 4-2 på tilläg efter en fin frispark..
Kommentera

pratarn: ALLSVENSKAN IGEN EFTER 2-4 !!!

som sagt, VARMT GRATTIS !!!
Kommentera

actionleif: jag är imponerad!! Allsvenskan nästa giffarna.
Kommentera

AndersN: Haha. Vilken sjuk andra. Dom gjorde exakt det jag sa, plus ett mål då. Men herrejävlar! Vilken upphämtning! Vilken moral! 10 spelare på plan och dom lyckas hämta upp det. UNderbart!
Kommentera

GRATTIS GIF SUNDSVALL! :)
Kommentera

Vilka jävla slutminuter! Och glädjescenerna efter matchen asså.. ojojojoj!
Kommentera

fighter: Skäms på dig!!!
Kommentera

Maxvell: ...stör honom inte i onödan... ...han har fullt upp med att räkna sina nötter...
Kommentera

Maxvell: Bara att instämma i hyllningarna, kul att de dessutom den här gången gick upp av egen kraft, genom att vinna. Och inte för att konkurrenten också förlorade. Bara att hoppas på en riktig satsning med en målsättning som inte bara heter "vi är glada om vi håller oss kvar".
Kommentera

Red Rocker:
Basket kategoriserar jag inte som idrott.
GIF går upp med tidernas flytvändning. IFK åkte ur på en straff på övertid.
Bittert.
Men, nåväl, grattis till de fotbollsintresserade i stan och grattis till giffarnas låtsassupporterklubb.

Från det ena till det andra... om någon är intresserad så finns det två förslag på hur västra kan byggas om i mitt filkarkiv.
Kommentera

Kongo: Jag är inte heller så intresserad av basket men det är som med all annan idrott har man os guldchanser i dubbeltrapp eller skidskytte så då ser man sånt. Har Sundsvall ett topplag i basket, innebandy eller vad det nu är så är det intressant man följer det, men jag kanske inte går och ser livematcher.
Kommentera

LingaN: ja det är bara att gratulera, jag såg matchen och kan säga att man bet på naglarna mer än vanligt när det stod 2-2, kul att man nu får se på svensk toppfotboll i grannkommunen igen :)
Kommentera

Förslag på nya kedjor

Första pyrre halh pärs
Andra tenkrat regin Hynning
Tredje sundh andersson hedström
Fjärde axelsson andersson carlsson

sundh och hynning kan byta plats oxå,tror hynning är riktigt bra bara han får va hel och får chansen att visa det
Kommentera

AndersN: Så du väljer alltså Axelsson före Börje Svensson?
Kommentera

AndersN: Vore syd att sära på Regin och sundh som fungerade så bra i början, mitt förslag

Pyörele Halh Pärssinen
Sundh Regin Axel
Hedström j Andersson Tenkrat
Svennson Andersson Carlsson/M svensson

Hynning borta.
Kommentera

RTS: Pyörälä o Hahl ja.
Kommentera

RTS: håller med, tycker man ska testa Hedström och Tenkrat med bagarn :)
Kommentera

Snoop: Ja det kan bli en bra kedja oxå huvudsaken man särar på regin och hedström. Jag tycker dagsfomen avgör mellan axelsson och svensson kanske även carlson och hynning,den sistnämnde har ju knapt spelat nåt än så man vet inte vart man har killen.
Kommentera

fighter: Eftersom det huggs ideligen över handleder o speciellt Hahls så undrar man ju då det finns skydd i övrigt överallt--går det inte att göra nåt specialskydd så han skyddas lite framöver för nya slag..han är ju ovärderlig för oss den gode RIKU!
Kommentera

AndersN: Aa hedström och Regin vill ha mycket puck båda 2 så Hedström med bagarn blir nog bra de då bagarn inte klagar över att få jobba stenhårt och bana väg för Tenkrat och Hedström :)
Kommentera

Grattis Giffarna! Miraklet i Ljunskile tog er till finrummet.
Kommentera

fighter: Skäms du nu också? Lär dig av ditt misstag!
Ingen match är klar innan den är spelad.
Kommentera

Hahl Bundy: första: pyrret, hahl å pärssinen, andra: tenkrat, regin och hedström tredje: sundh, j andersson och svensson, fjärde: carlsson, erik andersson och Axelsson
Kommentera

alexx: regin och hedström verkar ju inte så lyckat
Kommentera

alexx:
1:a Pyrret, Hahl, Pärssinen
2:a Tenkrat, J Andersson, Hedström
3:e Sundh, Regin, Svensson
4:e Robban, E Andersson, Pääjärvi-Svensson

Detta tror jag på :)
Kanske ett byte med bröderna Svensson.
Kommentera

Åsså kör man bara 1:a och 2:a i PP.
Kommentera

djurgården har gått om timrå:(
Kommentera

Så tycker jag det säger en del när Timo Pärssinen förutom att vara finurlig o teknisk med pucken ..verkligen jobbat stenhårt i offensiven o dessutom varit en av få i laget som spelat resulut fysiskt o tagit o gett smällar vid sargen..
Han den kortaste av våra spelare o som dessutom hade diskbrock i somras är den som visar mest vilja i de fysiska kampmomenten...då borde dom övriga välväxta i laget också kunna höja sig o visa den gamla gnistan i man mot manspelet.

All heder åt Timo...
Kommentera

menar då spec. nu i de senaste matcherna när andra dragit sig undan kampmoment...
Kommentera

epa: själv tycker jag att Axelsson gjort de bra med Regin och Sundh
Kommentera

Snoop: äre någon som vet om Månsson har kontrakt med BIF nästa år ?
Kommentera

Bissett19: skulle verkligen vilja att Timrå värvade honom och Jarkko Immonen till nästa säsong.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Tror inte Matte låmnar Brynäs för Timrå. Däremot alla odds och personliga tankar så kommer han dra till Tyska eller alpligan... Lugano eller Ambri.
Kommentera

65selander: Varför tror du han drar till alperna eller tyskland ?
Kommentera

65selander: Månsson är ett problembarn, han kommer nog inte ens få chansen i Timrå.
Kommentera

73Sjöbba: vadå äru hans psykolog elle ?
Kommentera

Snoop: äru, betyder det: är du? ock elle menar du förstås: eller.

Svar på frågan så är det: nej, det är jag inte.
Den som lever får se.
Kommentera

73Sjöbba: men hur vet du då att killen är ett problembarn ?
Kommentera

Snoop: Det är vad jag har hört, och det kanske inte betyder något. En liten sak är att kisen ska betala 28 000:-  pga sin attityd
Kommentera

73Sjöbba: precis, en riktig läxa har han fått.
Kommentera

73Sjöbba: Men han är bra på att spela hockey iallafall.
Kommentera

epa: Visst, när han är på humör.
Kommentera

Snoop: Mathias Månsson är ingenting för Timrå. Tro mig!
Kommentera

Snoop: Det ligger väl nära till hands, han har ju hattat runt i Sverige under några år och hunnit avverka klubbar som Njurunda, Timrå, MoDo, Sunsvall, Rögle, Bofors och Brynäs. Kunde nog vara bra med ett miljöombyte för kisen. Komma ner till alperna och få ta lite ansvar. Dessutom betalar de bra därnere, vilket säkerligen inte skadar Matte i slutändan när han skall värdera anbuden.
Kommentera

Uno Gordon: Sundsvall skall det givetvis stå.
Kommentera

epa: Han måste ha nån som spelar fram han.Som bäckström gjorde.. Annars är han som vilken annan spelare... Sånna har vi tillräckligt av i Timrå..
Nubben måste signa Hahl,Pärssinen snararst.,..
Kommentera

John K: Giffarna hade aldrig gått upp om LSK hade haft någonting att spela för igår. För Sundsvallvar bedrövliga i 55 minuter. Kanske presterade man säsongens sämsta fotboll i nästan en hel timme. Tack vare Johan Patrikssons kliniska avslut och reducering tidigt i andra halvlek insåg grabbarna att det skulle lira bollen efter marken, avancera, utmana och ta egna initiativ. Något som var obefintligt före målet.

Varför i helvete spelar man långbollar på höjden och stångar sig blodiga när man inte behärskar det spelet? Hur många dueller vann vi i luftrummet under gårdagen? Det kan vi räkna på ena handens fingrar!

Det är bara tacka högre makter för att spelet lossnade i elfte timmen.
Kommentera

Uno Gordon: Vem är intresserad!! Sluta snacka fotboll är inte det här ett forum för ishockey????
Kommentera

« · 932785 · »