AndersN: Haha. Vilken sjuk andra. Dom gjorde exakt det jag sa, plus ett mål då. Men herrejävlar! Vilken upphämtning! Vilken moral! 10 spelare på plan och dom lyckas hämta upp det. UNderbart!
Maxvell: Bara att instämma i hyllningarna, kul att de dessutom den här gången gick upp av egen kraft, genom att vinna. Och inte för att konkurrenten också förlorade. Bara att hoppas på en riktig satsning med en målsättning som inte bara heter "vi är glada om vi håller oss kvar".
Red Rocker: Basket kategoriserar jag inte som idrott. GIF går upp med tidernas flytvändning. IFK åkte ur på en straff på övertid. Bittert. Men, nåväl, grattis till de fotbollsintresserade i stan och grattis till giffarnas låtsassupporterklubb.
Från det ena till det andra... om någon är intresserad så finns det två förslag på hur västra kan byggas om i mitt filkarkiv.
Kongo: Jag är inte heller så intresserad av basket men det är som med all annan idrott har man os guldchanser i dubbeltrapp eller skidskytte så då ser man sånt. Har Sundsvall ett topplag i basket, innebandy eller vad det nu är så är det intressant man följer det, men jag kanske inte går och ser livematcher.
LingaN: ja det är bara att gratulera, jag såg matchen och kan säga att man bet på naglarna mer än vanligt när det stod 2-2, kul att man nu får se på svensk toppfotboll i grannkommunen igen :)
Snoop: Ja det kan bli en bra kedja oxå huvudsaken man särar på regin och hedström. Jag tycker dagsfomen avgör mellan axelsson och svensson kanske även carlson och hynning,den sistnämnde har ju knapt spelat nåt än så man vet inte vart man har killen.
fighter: Eftersom det huggs ideligen över handleder o speciellt Hahls så undrar man ju då det finns skydd i övrigt överallt--går det inte att göra nåt specialskydd så han skyddas lite framöver för nya slag..han är ju ovärderlig för oss den gode RIKU!
AndersN: Aa hedström och Regin vill ha mycket puck båda 2 så Hedström med bagarn blir nog bra de då bagarn inte klagar över att få jobba stenhårt och bana väg för Tenkrat och Hedström :)
Hahl Bundy: första: pyrret, hahl å pärssinen, andra: tenkrat, regin och hedström tredje: sundh, j andersson och svensson, fjärde: carlsson, erik andersson och Axelsson
Så tycker jag det säger en del när Timo Pärssinen förutom att vara finurlig o teknisk med pucken ..verkligen jobbat stenhårt i offensiven o dessutom varit en av få i laget som spelat resulut fysiskt o tagit o gett smällar vid sargen.. Han den kortaste av våra spelare o som dessutom hade diskbrock i somras är den som visar mest vilja i de fysiska kampmomenten...då borde dom övriga välväxta i laget också kunna höja sig o visa den gamla gnistan i man mot manspelet.
wap.hockeysnack.com Tror inte Matte låmnar Brynäs för Timrå. Däremot alla odds och personliga tankar så kommer han dra till Tyska eller alpligan... Lugano eller Ambri.
Snoop: Det ligger väl nära till hands, han har ju hattat runt i Sverige under några år och hunnit avverka klubbar som Njurunda, Timrå, MoDo, Sunsvall, Rögle, Bofors och Brynäs. Kunde nog vara bra med ett miljöombyte för kisen. Komma ner till alperna och få ta lite ansvar. Dessutom betalar de bra därnere, vilket säkerligen inte skadar Matte i slutändan när han skall värdera anbuden.
epa: Han måste ha nån som spelar fram han.Som bäckström gjorde.. Annars är han som vilken annan spelare... Sånna har vi tillräckligt av i Timrå.. Nubben måste signa Hahl,Pärssinen snararst.,..
John K: Giffarna hade aldrig gått upp om LSK hade haft någonting att spela för igår. För Sundsvallvar bedrövliga i 55 minuter. Kanske presterade man säsongens sämsta fotboll i nästan en hel timme. Tack vare Johan Patrikssons kliniska avslut och reducering tidigt i andra halvlek insåg grabbarna att det skulle lira bollen efter marken, avancera, utmana och ta egna initiativ. Något som var obefintligt före målet.
Varför i helvete spelar man långbollar på höjden och stångar sig blodiga när man inte behärskar det spelet? Hur många dueller vann vi i luftrummet under gårdagen? Det kan vi räkna på ena handens fingrar!
Det är bara tacka högre makter för att spelet lossnade i elfte timmen.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen