Jag är en social prick jag :), angående solbrillorna så har jag sommnat i stolen och polaren hittade väll några roliga brillor och tog en rolig bild :)
Jag tycker bara det är trevligt att surra med folk på hs jag har mycket timrå vänner med så :).
janssonovich: Mousserat vin med bubblor måste du väl ändå kunna få i dig. Det är svingott. Satt på en buss med Jari "hockeyhoran" ifrån klacken. Kommer fan inte ihåg efternamnet på han nu till Stockholm och laddade upp inför fotbollslandskampen Sverige-Paraguay på Råsunda för några år sedan. Sverige torskade dessvärre med 1-2.
Sedan har jag även upplevt Sverige-Estland 0-1 på ett spöregnigt Råsunda - 97. Sverige missade VM-avancemang eftersom skottarna samtidigt slog Österrike hemma. Surt som fan. Men kul ändå.
Cyklob: Måste säga utan att blanda in några sexuella intentioner att du är jävligt cool för att vara Modoit. Och bilden du har med "Sun trip"-brillorna är ju status.
Kör hårt men avveckla inte hela det kvinnliga beståndet bara ;)
janssonovich: Glöm aldrig det! Ha det i åtanke innan du går till altaret så det blir rätt menar jag.
Jag reklamerar mig som "Stygg" på min polkagrisrandiga mössa men det är bara en skenmanöver. I själva verket är jag en riktig mysig nallebjörn som älskar att kramas.
janssonovich: Det är väl en merit att kunna supa kungligt och sedan vara en gentleman under de vita perioderna. När jag festar, då äre ordentligt. Men annars är jag en svärmorsdröm.
janssonovich: Jag blev kallad för sheriff när jag svepte 4 glas whisky, Highland Park (18-årig lagring) som bordsvatten hos Uffe "Carol" Norberg. Det var lite kul tyckte jag.
Och i julhelgen drack jag en halvliter och höll på krossa plasmateven hans. Rasade baklänges och räddades utav en som heter Robban. Hade kunnat sluta i en tragedi.
Vi är nog ganska offtopic med i denna disskution :), denna disskution skulle nog höra hemma under något liknande som apropå inget :)