1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591417 inlägg · 6216 ämnen

Är bensinen slut?

« · 1020736 · » Till forumet

Sv: Är bensinen slut?
janssonovich:

Vi är nog ganska offtopic med i denna disskution :), denna disskution skulle nog höra hemma under något liknande som apropå inget :)
Kommentera

Jensen_12: men så taskig ska vi inte vara :o
Kommentera

Uno Gordon: faktist, så är jag 16 :o
Kommentera

janssonovich: Hittade precis en film på youtube där Uno har huvudrollen. Inte allt för intressant enligt mig.
Kommentera

Anonymous: känns som att du är lite offtopic nu vännen :)
Kommentera

Uno Gordon:

Jag har rutin med mina 26 år på nacken :)
Kommentera

Jensen_12: Unga pojkar brukar mest vara intressant för kvinnor 30+ - tro mig! Hon är 18 och behöver erfarenhet. Det får man med grabbar 23+ och uppåt!
Kommentera

Uno Gordon: Haha, jag har blicken på er båda en så länge ;)
Kommentera

Uno Gordon: Haha, man behöver inte vara gammal för att vara intressant, eller? ;)
Kommentera

Ni som känner Challe, vad var det han sade att de skulle vinna två av där nere i Jönköping?

HV gav inte Timrå speciellt mycket manöverutrymme i går, de visade fin ödmjukhet gentemot Timrå tycker jag.
Kommentera

janssonovich: Men du! Jensen_12 är väl inget att häcka efter! Jag har ju rutin med mina 24år på nacken! Vänd blicken mot mig raring!
Kommentera

Uno Gordon: Jo kan nog gå det också :)

Enda tråkiga är att Sverige är värdelösa i fotboll :/
Kommentera

Uno Gordon:

Jag är en social prick jag :), angående solbrillorna så har jag sommnat i stolen och polaren hittade väll några roliga brillor och tog en rolig bild :)

Jag tycker bara det är trevligt att surra med folk på hs jag har mycket timrå vänner med så :).
Kommentera

janssonovich: Mousserat vin med bubblor måste du väl ändå kunna få i dig. Det är svingott. Satt på en buss med Jari "hockeyhoran" ifrån klacken. Kommer fan inte ihåg efternamnet på han nu till Stockholm och laddade upp inför fotbollslandskampen Sverige-Paraguay på Råsunda för några år sedan. Sverige torskade dessvärre med 1-2.

Sedan har jag även upplevt Sverige-Estland 0-1 på ett spöregnigt Råsunda - 97. Sverige missade VM-avancemang eftersom skottarna samtidigt slog Österrike hemma. Surt som fan. Men kul ändå.
Kommentera

janssonovich: Uno är nog nykter just nu också, om jag förstått det hela rätt. Då är han ju en svärmorsdröm, eller vad var det han skrev?
Kommentera

Jensen_12: vilken tur då :D
Kommentera

janssonovich: Snick snack :)
Kommentera

Jensen_12: Trodde du skulle lämna mig :o
Kommentera

Cyklob: Om du ska ha i mig vin får du allt se till att det är champange ;)
Kommentera

janssonovich: Ingenstans :)
Kommentera

Jensen, vart tog du vägen?! :o
Kommentera

Cyklob: Måste säga utan att blanda in några sexuella intentioner att du är jävligt cool för att vara Modoit. Och bilden du har med "Sun trip"-brillorna är ju status.

Kör hårt men avveckla inte hela det kvinnliga beståndet bara ;)
Kommentera

janssonovich:

Allså vad gillar du mer än baylis då ? :), trodde tjejer föredrog Bacardi Breezer och Cider nu för tiden jag samt Vin då.
Kommentera

Uno Gordon: Haha, jag ska aldrig glömma det!

Ja vi Timrå supportrar burkar ha den förmågan ;)
Kommentera

Uno Gordon:

Du är samma typ av person som en annan :), festar man då är det rejält annars är man lugn och en gentleman :)
Kommentera

Cyklob: Uscha, BLÄ! haha, ja! baylis funkar också ;)
Kommentera

janssonovich: Glöm aldrig det! Ha det i åtanke innan du går till altaret så det blir rätt menar jag.

Jag reklamerar mig som "Stygg" på min polkagrisrandiga mössa men det är bara en skenmanöver. I själva verket är jag en riktig mysig nallebjörn som älskar att kramas.
Kommentera

janssonovich:

Jag skulle lyckas få dig att dricka whiskey utan problem :), men jag antar att du föredrar Cider eller Bacardi Breezer :)
Kommentera

Uno Gordon: haha kanon det!
Kommentera

janssonovich: Det är väl en merit att kunna supa kungligt och sedan vara en gentleman under de vita perioderna. När jag festar, då äre ordentligt. Men annars är jag en svärmorsdröm.
Kommentera

Uno Gordon: Fan Uno, du är Kung! Lär mig!
Kommentera

Uno Gordon: ajdå inte alls bra :/
Kommentera

Cyklob:

haha, men att dricka kan du ju inte räkna in som nån merit :o
Kommentera

janssonovich: Jag blev kallad för sheriff när jag svepte 4 glas whisky, Highland Park (18-årig lagring) som bordsvatten hos Uffe "Carol" Norberg. Det var lite kul tyckte jag.

Och i julhelgen drack jag en halvliter och höll på krossa plasmateven hans. Rasade baklänges och räddades utav en som heter Robban. Hade kunnat sluta i en tragedi.
Kommentera

janssonovich:

Jag skulle lyckas jag är övertygad med :) the drink master Cyklob :)
Kommentera

Cyklob: haha, att lära mig tycka om whiskey och lukta värre än 150 stinkande öl tillsamans, nej tack jag hoppar nog det! :)
Kommentera

Uno Gordon: Åh, tack va snällt av dig :D
Kommentera

janssonovich: Okej då. Dispens utfärdas härmed enkom för dig.
Kommentera

Jensen_12 & janssonovich :

Ni har en hel del att lära er av Uno ser jag :)
Kommentera

Jensen_12: Men han kan få lite kladdkaka istället ;) kommer jag in dårå Uno? (A)
Kommentera

Uno Gordon: Men jag är tjej, jag kan ju få slippa? ;)
Kommentera

janssonovich: Nej men kära nån. Det är ju en ritual. En vinnande sådan. Det hör liksom till.
Kommentera

Jensen_12: okej, latte funkar!
Kommentera

janssonovich: Det är ett måste när man ska in på Unos fest nästa slutspel, ingen chans att du kommer in annars!
Kommentera

janssonovich: Jag hoppas du menar på den manliga sidan d? Annars sårar du mitt ego :)
Kommentera

Jensen_12: haha xD
Kommentera

Uno Gordon: Kaffe är inte heller så gott i mina ögon.
Kommentera

Uno Gordon: kaffe är äckligt, och whiskey är ännu värre, okej om man hoppar det? :o
Kommentera

Jensen_12:

Kokt eller bryggmalet kaffe spätt med lite renat i :)
Kommentera

janssonovich: Grattis! :)
Kommentera

« · 1020736 · »