Lite off topic nu, men fy satan vad kul jag hade igår. För första gången på länge kunde jag säga till mina kompisar: "Imorgon spelar Timrå semifinal, vad gör Frölunda?". Det kändes förbannat skönt faktiskt.
Jensen_12: haha, ungefär så sa jag också till resten av de inbitna hockeyfansen på min skola inför första semifinalen (alla är modolider) :hur fan känns det? :D
Uno Gordon: Ja, det märkte jag inte minst igår. Fy vad sura dom blev. En kille sa tillochmed: "Hörrni, den där killen är Timråare!" och pekade mot mig, som att det inte var accepterat.
Uno Gordon: Salsa med jordnötter? Funkar det? :o Är inte det lite som att blanda lax och popcorn, som du skrev att jag inte skulle testa häromdagen? :P
Jensen_12: Tomatsalsa funkar väl alltid. Nu tänkte jag mest på dansen och på att använda en.....eeeehhh vad fan heter det nu då igen......eeeeeehhh.....
Inte Kimono, de har ju kärringarna. Sarong heter det. Nu trillade polletten ner.
janssonovich: Kladdkakan köper jag. Men att ha grädde till och skölja ner med cola?! Låter som antingen braksuccé eller dunderfiasko. Let me now när du testat. Men gah. NU ska jag sova!!!
Hoppas att alla spelarna sussar sött och drömmer om sina snygga genomåkningar som kommer få HV att tappa konceptet totalt imorgon och dra på sig kollektivt game misconduct =)
Uno Gordon: Haha, jag får väl sitta här och hålla mig till nästa slutspel, då borde jag ha råd att åka upp igen, hoppas jag. Då jävlar ska det dansas salsa och ätas kladdkaka!
janssonovich: Nej, men vi kan ju låtsas. Fan vad jag lallar. Ner med locket och samla kraft inför första praktikdagen. Kan bli spännande. Tur jag fick sovmorgon till nio i alla fall =)
Jensen_12: Min favoriter försvann. En slocknade och en försvann till teven och sin hembakta kladdkaka och cola. Då får man ju spana vidare på andra sidor.
Jensen_12: Alla vackra flickor är mina favoriter. Heleniz och janssonovich ligger på min "favvo-lista". Men hur jag rangordnar dem talar jag inte om. Det förblir en djupt bevarad hemlighet.
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀