Cyklob: och en gudomlig utsikt och vy. Vi har några otroligt vackra skapelser i våran klack. En fröjd för ögonen och någoting att skölja bort det grummliga med mellan avblåsningarna :)
Jensen_12: Du har ett och annat och lära hör jag. Du skulle få tillbringa en sommar i Myckeläng hos Kennet Bohman, bada balja och dricka kaffekask. Det är spetsade grejer det vettu. Så snart du klivit över 18-årsgränsen och in i manligheten så börjar äventyret och du får se de stora linjerna grabben.
janssonovich: Jag blev kallad för sheriff när jag svepte 4 glas whisky, Highland Park (18-årig lagring) som bordsvatten hos Uffe "Carol" Norberg. Det var lite kul tyckte jag.
Och i julhelgen drack jag en halvliter och höll på krossa plasmateven hans. Rasade baklänges och räddades utav en som heter Robban. Hade kunnat sluta i en tragedi.
janssonovich: Det är väl en merit att kunna supa kungligt och sedan vara en gentleman under de vita perioderna. När jag festar, då äre ordentligt. Men annars är jag en svärmorsdröm.
janssonovich: Glöm aldrig det! Ha det i åtanke innan du går till altaret så det blir rätt menar jag.
Jag reklamerar mig som "Stygg" på min polkagrisrandiga mössa men det är bara en skenmanöver. I själva verket är jag en riktig mysig nallebjörn som älskar att kramas.
Cyklob: Måste säga utan att blanda in några sexuella intentioner att du är jävligt cool för att vara Modoit. Och bilden du har med "Sun trip"-brillorna är ju status.
Kör hårt men avveckla inte hela det kvinnliga beståndet bara ;)
Rip Kirby: Lilla farbrorn Röd o Vit HOCKEYDYNAMIT önskar alla dessa trevliga Timråiter som brukar husera härinne i vår bok en riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR med en seger mot Mordor den 4/1 🎄❄️🧑🎄🎊🎉🎀