1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591491 inlägg · 6217 ämnen

Är bensinen slut?

« · 1020841 Till forumet

Sv: Är bensinen slut?
Verkar vara sug efter biljetterna iaf, försökte få på K,L läktaren men placerades hela tiden på rad 2. Fick till sist på balkongen. Hoppas man ser bra därifrån :)
Kommentera

jonmannen: Bara ståplats kvar nu... =)
Kommentera

jonmannen: Rad 2 då är det dåligt sug eftersom de fyller på nerifrån och upp. Om man får rad 19-20 direkt kl 10 som man fått i de tidigare matcherna då är det sug.
Kommentera

Red Rocker: Ok dumt för de längst ner är ju sämst....iaf fåtal kvar nu enligt hemsidan så bra sug ändå :)
Kommentera

Förövrigt så ser killen till höger ut på bilden på ticnets framsida ut som Johan Davidsson :P
Kommentera

jonmannen: Länk :)
Kommentera

Tycho: Finns absolut INGA problem att få tag i biljetter det finns på alla sektioner!?!?!?
Kommentera

jonmannen: Ja det är för dåligt de borde utgå från mitten sedan fylla raderna varannan neråt, varannan uppåt.
Kommentera

Red Rocker: Sökte på två platser bredvid varandra, då hamnade jag på ståplats... Jag som förhastade mig lite...
Men bara enkelbiljetter kvar nu iaf...
Kommentera

Red Rocker: knepigt då timraik.se säger fåtal. Är det enstaka biljetter då eller många i rad? Aja det lär bli fullsatt vilket fall som helst. hoppas det itne är sista hemmamatchen bara
Kommentera

Tycho & jonmannen: Det lär bli slutsålt ändå och hoppas så djvla mkt på vinst vilken succe för klubben om vi skulle nå final. Det kan mkt väl vara en avgörande match antingen skräckupplevelse eller euforsik glädje den som lever får se.

Nu kör vi!!!
Kommentera

Har en sittplats rad 18 till salu

205kr

/Anders 070-2089022
Kommentera

optoante:

En sitplatsbiljett i en semi för 205 kr..jesus min skapare
Kommentera

Laban: Standardpriset.

Inga ockrartakter här inte.
Kommentera

actionleif:

Jag menar mer åt andra hållet blev paff hur pass
billig biljetten var.

Jag sitter på rad 8 i ett hör/kortsida och de platserna
kostar 290 kr st i semi.
Kommentera

Laban: Det är väl ungefär så jag menar med "inga ockrartakter". Billigt.
Kommentera

« · 1020841