Swen: Det var tider det ååååååh, inte utan att man blir sått lyrisk och tänker på tider då spelarna orkade spela Hockey i sex perioder och inte som idag, tre perioder och förlänging fem minuter, sedan ska man åka sig less mellan blå och målvackten,,,,,Nä tror säkert dagens spelare orkar spela i sex perioder, men allt har säkert med dessa hallar att göra, klart som korvspa att dom drog ner på tiden då det kosstar att hyra hallen, var bättre förr allvarligaste som kunde hända var att snörakan gick sönder eller något
Hemkommen! Nyvaken! Har också träffat en förjävligt duktig TIK:are som är utlånad till Arboga. Fredrik Mannström fick mycket istid i går... Och då syftar jag inte bara till att det blev typ sex perioder i matchen. En krönika, bilder mm. kommer snart. En TIK:are vandrar aldrig ensam.
Och till den som sade att Arboga inte skulle ha en chans att komma längre...
Underskatta aldrig en rysk tränare, hårt arbete och en bra målvakt. Köp Daniel Sperrle innan någon annan gör det! Arboga har ett bra försvar. Fredrik Mannström är en av backarna som spelar mest... Och kanske bäst när det gäller.
Micke Hellacopt: Tillhör och tillhör... Killen vill väl spela i Elitserien nästa år? Och jag tror tyvär att det blir AIK och Timrå IK som kommer dit.(vill iof hellre ha upp Leksand än AIK men jag tror inte stjärnorna räcker till i år)
Sperrle är målvakt född 82. Har väl en räddningsprocent på typ 93%, och ett storstilat lir, men Arboga har en bra andramålvakt också... Mikael Bohman född 79.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen