Måste ju vara målvakts värvningarna,Andersson var ju andre målis i allsvenskan det säger väl allt. F Andersson kan inte få fortsatt förtroende efter detta 3 riktiga tabbar på tre matcher var av två inte ens var chanser.
detta är exat vad jag sa innan match men jag trodde vi skulle förlora med 3-1.
Jag fattar mig inte på er här i GB, När TIK gör ett mål så vinner vi inga matcher det spelar ingen roll vem som står i mål.
Att klaga på målvakten är ju bara en undanflykt och ett sökande efter en syndabock. SKÄRPNING inse gör vi bara ett mål så kan vem som helst stå i mål, vi kan inte vinna med 1-0 i alla matcher.
Jag blir så otroligt less på detta forumet så jag tror jag gör en 250kg kärlek...
Red devils:har alldrig påstått att det enbart är målvaktens fel att vi förlorar,men inse att Andersson inte håller ES klass knappt tillräckligt bra för allsvenskan och det är den bistra sanningen. Sen är det största problemet vara stora MÅLTORKA även om vi får 10 frilägen så missar vi allt.
RED DEVILS Ingen har väl sagt att Andersson ENSAM är ansvarig för detta ? eller ?
Men onekligen är hans målvaktsspel en starkt bidragande orsak till alla nollpoängare. Ta matcherna mot HV och Brynäs där hans målvaktsspel förstörde för hela laget: oavgjort i tredje, laget är på gång och så ........
Santos: Den match vi har vunnit senast var den i övik och då gjorde vi 4 mål. det är det som gäller då tar man poäng.
Jag vill inte påstå att andersson är bäst i ES men han behöver lite hjälp frammåt. Tycker det inte är någon katasrtof att släppa in 4 mål borta mot frölunda. Men köp gärna en ny målvakt också.
Jag vill fortfarande ha min forward från kanada. kolla tidigare inlägg idag och länk.
Hela jäkla hösten har varit en enda stor flopp! Alla försöker hitta det negativa på årets trupp, gör så här istället sök reda på det positiva istället kan lova att det går fan så mycket snabbare.
Red Devils:Kollade in din Canadick han såg väldigt intressant ut,men tyvärr så har vi nog inte den ekonomin nu så du får tyvärr fortsätta att drömma. Det är ju tyvärr så att våra spelare måste höja sig ett par snäpp till och träna avslut mer.
Inga målvakter av klass, inga avslutare av rang, sämre försvar än i fjol... Antagligen spelar Leksand i en skitserie, men frågan är om vi klarar dem ändå... Norrlagen bör fixas, om inte Löven-spöket gör comeback...
Västrabo:................jag söker och söker. Japp jag har hittat det det måste vara publiken, vi ligger rejält sist..... MEN vi har inte kommit under 3700 i publik.
Santos: ekonomin till kanadicken har vi hur lätt som helst. han har gått från tysklnad idag och är ledig. tror vi får honom billigare än åhlunds 100.000kr/månad.
och förresten vad spelar det för roll vad det kostar, att åka ur elitserien kostar mycket mycket mer än en honom resten av säsongen.
Det finns en kille i vårat lag som säkerligen känner sig hånad och verkligen vill visa att han inte är årets flopp... Han heter Phillipe DeRouville... in med han mot DIF eller skicka han till Canada... ingen idé att betala hans lön när han får stå som reserv åt en kille som gör tavlor på tavlor... match efter match...
Jag har sett Leksand 4 ggr i år och jag kan bara säga att laget är MYCKET bra denna säsong. Alla femmor producerar och nyförvärven med Hellqvist, Brown, Govedaris, Ahlberg, Gällstedt mfl har alla höjt laget. Nu är jag ingen leksandssupporter men flera av mina vänner som följer dem på nära håll är övertygade att detta är det bästa laget på 3 år. Dessutom siktar man på flera nyförvärv och Forslund gör snart comeback.
Det vill nog till att TIK kommer upp tårna rejält om man ska fixa det i en ev kvalserie. Löven, Nyköping mfl är nog inte så dåliga heller... Vill inte måla fan på väggen men ändå..
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
F Andersson kan inte få fortsatt förtroende efter detta 3 riktiga tabbar på tre matcher var av två inte ens var chanser.