Vi gör en bra resultatmässig andra period men asplöven påminner oss snabbt om att man måste spela i 60 min vare sig man leder eller ej!
Gör vi ett mål till i början på 3e tror jag många lapp-representanter kommer tappa humöret så det vill till att spela färdigt om man inte vill bli lite småskadad!
söder över: Blir vi 8 börjar vi borta på onsdag, men i nuläget är vi bara ett enda mål ifrån (antingen om vi gör ett eller om Almtuna släpper in ett till) sjundeplatsen som skulle innebära hemmamatch på onsdag, mot just Almtuna, om jag inte räknar fel. Oavsett placering så verkar det bli Almtuna vi möter på onsdag. Hemma eller borta? Vi får se :)
Asplöven hade ett friläge för 3-4 under vårat pp så diciplinen inför uppgiften måste finnas kvar i tredje nu så kan dom ta säsongens skönaste bussresa hem sedan!!!
Hälge: Riktigt ägg denna Ros! Nä nu måste detta hålla! Ingen frossa nu som på 80-talet... Kom igen nu! Håll i! Dahlen måste göra sitt obligatoriska också...
Det är inte jättesvårt att göra mål på oss ikväll och asparna har en halv period på sig att ta sig om... Det känns ganska lätt just nu för vi kliver inte in som vi bör om vi ska vinna...
Varför ska det ALLTID bli så jävla spännande.. visste att det skulle bli nervöst trots 4-1 ett tag... jävla helvetes lag! Varit likadant i alla tider med detta lag. Lehtonens skridskoskena och stolpe ut mot modo i sudden i avgörande 7e matchen är signifikant för det här laget. Ska det skita sig nu också?
Och kan damen som skriker ut "Kom igen nu asplöven!!" en gång i minuten sluta med det.. de orden kommer eka i mitt huvud i flera månader om vi tappar det här..
Man ger sig själva chansen att klara detta men isst kommer våra individer med lite mindre karaktär typ Marklund och Brynisveen mfl in och visar vad som händer när man tror att man är färdig...
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Annorlunda känsla i nuläget, att bara få spela ut och njuuuuta!