1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590406 inlägg · 6216 ämnen

Att aldrig ge upp

« · 517208 Till forumet

Att aldrig ge upp
Jag kan förstå all frustration efter förlusten. Men samtidigt är det viktigt att ha Timrå-hjärtat intakt, vi dom trogna i vått och torrt vet att Timrå aldrig ger upp och alltid försöker göra sitt yttersta.

Vi förlorade på ett dåligt spel ( min personliga uppfattning) men samtidigt vet vi ju alla att det kommer fler matcher.

Timrå kommer aldrig att ge Djurgården en lätt kvartsfinal, dom kommer att kämpa tills det inte finns något mer att ge.

Vi får istället svälja sorgen och ladda inför nästa match, vi vet att vi kommer att lyckas så länge vi har hjärtat på det rätta stället och vetskapen att tandskyddet sitter där det ska ! Samt att den 7spelaren finns på läktaren......

Forza Timrå !!!!!!!!
Kommentera

Sv: Att aldrig ge upp
jockegustafsson:

Jag trodde som du precis som att de aldrig viker ner sig men det var innan gårdagens match

Vill fan se lite tändning i morgon...det går inte att åka runt på en skridsko eller att som back stå och sova strax innanför egen blå.

Ramsan "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp" har aldrig känts mer pinsam än i går....

Som DN uttryckte det: kan man inte tända till i en kvartsfinal, när ska man då kunna göra det.

Det var en väldigt onödig förlust i går....eftersom de antagligen hade vunnit om de hade spelat som vi alla vet att de kan...

Efter två tveksamma TIK-insatser känns det plötsligt som fördel Djurgården......

NU JÄVLAR, tar vi nya friska tag i morgon och visar lite vinnarskalle!
Kommentera

jockegustafsson: jag håller fullständigt med dig NU JÄVLAR SLUTAR VI ATT GNÄLLA!! vi måste tro på kenta o spelarna dom är fullt medvetna om problemen och det är bara dom sjäva som kan göra något. det hjälper inte att gnälla det vet jag av egen erf.nu stöttar vi dom istället imorn krossar vi dom djävlarna för våran egen skull.ps och för knäppegårds skull!
Kommentera

Redheart: Efter en seger med visst flyt på bortaplan och en förlust hemma i motvind är det upp till bevis nu. DIF segern i igår gör att noll-åttorna känner vind i seglen samtidigt som det verkar ha gått grus i Timrå-maskineriet. Efter att ha skaffat sig ett överläge i matchserien kändes det ungefär som ett missat straffslag att förlora första hemmamatchen. Väldigt viktig match i morgon, den kan nästan avgöra hela matchserien. Har DIF fått grepp på Timrå eller kan Timrå återta initiativet. Vinner DIF imorgon är det all press på Timrå, tror dock inte att Timrå missar två hemmamatcher i rad, så det pekar att det blir sex eller troligast sju matcher. Har en känsla av att det är hel del spelare i Timrå som måste kliva fram, ta ansvar och göra avgörande insatser. Annars blir det ingen semifinal i år.
Kommentera

« · 517208