CLUBEN: Här måste jag försvara Timrå. Clubens logga är extremt ful.
För övrigt träffade jag en höjdare inom Timrå som sade att man inte budgeterat för slutspel, men visst var det jobbigt att nå upp till kravet på eget kapital om det skulle vara svagt publikmässigt sade han. Fast, det kan man ha under ett kontroller så det kommer inte vara ett problem i år. Möjligen blir det jobbigare att fylla på truppen med tanke på lönebilden hos vissa hemvändare gissar jag.
Är det bara jag som ser att när Rögle gör mål gör ante inte en min helt obrydd nu när Timrå gjorde 1-3 inte en min helt obrydd detta förklarar väll hur mycket som helst?
Ante Karlsson har alltså inte lyckats med: - Ett seniormässigt försvarsspel - Ställa krav på sina spelare - Matchcoachning i avgörande lägen - Special teams
Laget har inte lyckats skapa: - Ett stabilt målvaktsspel - En fungerande offensiv
Klubben har inte lyckats med: - Skapa mervärde för publiken. - Väcka intresse hos marginalpubliken - Kommunicera tydligt med supportrarna - Sin uttalade och budgeterade målsättning.
Fy. Fan. Den jävel som har en högre målsättning än att undvika kval nästa säsong kan dra åt helvete.
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·