RocknRolf2:
Att spelarna har förtroende för tränarna? my ass...
4000 på läktaren i kväll? 3000 i bästa fall, när skall Timrå IK fatta attt det kostar mer att INTE byta tränare? supportrar och fans skiter i att gå på matcherna, många i protest av den idioti vår styrelse håller på med "vi är timrå och vis sparkar ingen ledare, fast de inte har någon handlingsplan"
eller är det vad perra har på sina små lappar?
Sätt dig på bussen med FBK till karlstad ikväll,,,, möter jag dig på stan så kommer jag tala om PRECIS vad jag tycker om dig och din "coachning"
jävla pajas...
ps...jag har skrivit ett långt brev till nubben om varför jag och företaget inte lägger ner ett öre till på Timrå IK inan man styr upp denna klubb för inbördes beundran.
Herregud, ett företag som omsätter 100 miljoner sköts faan lika illa som Saab...
superfalle: Nej, defenetivt inte är det enkelt.
Men när man har såpass dåliga centrar som vi har just nu så måste vi spela en mer fartfylld Hockey med ett 2-1-2 system. Just nu spelar vi 0-0-5 vilket är helt jävla värdelöst.
Det är som att spela 0-0-11 i fotboll, hur fan skulle det se ut?
The great one: "Om Perra har någon stolthet kvar borde han inse att bensinen är slut och att han tar sitt ansvar och avgår."
Exakt så!
Bragd-Birger: Det har skrivits spaltmetrar om att "Perra" skall sparkas även jag har begärt detta men som laget spelar just nu finns det nog ingen lämplig trän som kan ta hand om detta hjälplösa lag,,nää vad skall Nubben hitta på nudå,en off-back ä jag ger upp.
Laken:
Känns skönt att vi inte är på plats. Hade f-n inte pallat att sett detta live...
Om Perra har någon stolthet kvar borde han inse att bensinen är slut och att han tar sitt ansvar och avgår.
Just nu är det riktigt tragiskt.
Lemmy:
ja vilka spelare vill spela för detta lag!!
ny målvakt och 2 nya backar måste in
hagos kan knappt ta en tackling eller åka skridskor fanimej pinsamt.
se till att porta alla jävla spelare som går på krogen börja göra rätt för er.
är det bara hallin som vill ta närkamperna där ute. tänk 20 såna spelare då hade det tammefan sett annorlunda ut.
ja är så jävla förbannad så ja brinner av.
nästan så man har lust att besöka dom personligen.
när min flickvän sitter och tittar på en mat6ch och hon kan ingenting, det första hon slänger ut sig, " va oorganiserat det ser ut, spelarna är överallt "
hahahaha
ja va säger man, å jag är själv hockeytränare.
att inte publiken går hem, utan sitter kvar å buar,
strejka för fan!!!!!
patetiska ledning som kört timrå i botten på några år!
ja skäms över dessa mesiga norrlänningar som vi är!!!
aaaaaargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kerstin_k: Jag tänkte även på det här med Nubben..
Han säger ju själv att han inte tittar på matcherna för att det är för nervöst? Hur fan kan han då veta vad Perra gör i båset?Och hur spelarna spelar?
Titta på en matchjävel istället för att sitta utanför i bortabussen och runka förhelvete. SE VAD SOM HÄNDER MED VÅRAT LAG..
Nej, jag är inte på plats, jag kollar på stats.swehockey.
Kostiainen:
Det kan mycket väl bli slaget om Västernorrland i Lilla SM. Spännande!
Mackelito: Jag tror nog att det går att få ut mer av det här laget. Inte mycket, men en del.
Sen behöver vi en konstruktiv center också. Samt en bra back. Och gärna en målis. Och...en jävla massa mylla.
Nya tränare först och främst, hursom. Det är uppenbart att det bara blir sämre och sämre. Och då var det ändå riktigt uselt till att börja med.