Hahl Bundy 2.0: Den här matchen kommer spåra ur snart. Det är nu man önskar man hade Smålands önskespelafe i truppen som städar upp lite bland trashen i Bofors.
När man möter lag som filmar och domare som är totalt värdelösa, inte värda ett jävla öre i ersättning, så är det enda svaret värt namnet att smälla på med fysiskt spel! Det blir grinigt och rejält! Att spela försiktigt ger endast resultatet att ynkryggarna får sitt jävla momentum och tar över!
JonteD: Jag hoppas alla såg den reprisen. Jag säger inget om att domaren går på den, men det är BIK-spelare som håller klubban underarmen. Han gör inte ett skit, Söderberg. Fy fan.
jå1: Riskera? Den där typen av puttning genomförs 500 gånger i en match. Att slänga sig sådär ska rendera i 20 matchers avstängning. Lätt att se i efterhand. Pisslag utan respekt.
Knylan: ja, Timrå har sett numret större ut i samtliga möten med BIK så här långt. Men som du säger, minsta blotta bakåt så smäller det. Att Bratten vinner målvaktsmatchen är ett måste, och också högst troligt.
Hoppas man kan fortsätta pressa högt. Det händer grejer när BIK blir stressade.
Tikkare: Tycker perioden speglar i stort sett precis vad man kunde gissa sig till på förhand: det ser ut som att vi möter ett lag på nedre halvan. Men BIK är fan i mig alltid BIK, de är snuskigt farliga när de väl får minsta läge. Som tur är har Brattström varit exakt så bra som han behövt vara. Men jag är imponerad över hur vi löser stora delar av perioden.
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·