willysson: Nä, men som jag nyss svarat på Frelles. Så skulle inte jag våga riskera att sätta mig i den situationen att bli misstrodd och jagad som en Iller. Det finns faktist dom som har den mentaliteten att pengar är "Heligt" oavsett om det går till Asien eller till Tifo-gruppen.
Frella: Kompanjoner ? Men visst kom deras pengar fram. Men med den sk häxjakten som rådde här och i andra diskutionsforum. Så är det dumt att changsa ( Visst var jag fyndig där va ? )
Helg Ernest: Om man säger så här... Skulle det försvinna några kronor från den bössan(vilket jag inte ett dugg på att det skulle hända) Så får den personen leva med tanken att någon mycket mer behövande får lida för det...
Mange: Nä, men jag vet hur misstroende och annat funkar här. Är det inte bättre att göra det riktigt på en gång. Då slipper man skit för det sedan. Det är bara ett gått råd åt Actionleif. Annars kommer han att anklagas för att det "Borde" ha varit mer pengar osv. Jag misstror inte actienleif, snarare finns det andra som gärna tar changsen och hugger.
Till er alla som var med i matchen, tack för fighten! Synd bara på torsk, men men.. vi reser oss upp nästa år.. Hehehe.. Tack för stödet föresten, inte så lätt att vara döv och spela men men.. Hoppas på bättre spel nästa år..
actionleif: Har du någon betrodd kontrolant till det ? ( c : Som bevittnar din räkning och kollar att det stämmer , som dessutom är med när du sätter in pengarna ? Tycker faktist att du skall ta och åka till Edström så ni gör det tillsammans. För din egen säkerhetsskull. Du vet ju själv hur det kan gå om man tar eget ansvar ?
Har räknat alla pengar nu .. och har jag inte gjort något grovt fel så är det nu 4500 kr som kommer skänkas till röda korset.. 3600 ca från publiken .. sen gick bössan runt i omklädningsrummet .. också avrundade jag genom att slänga ner några kronor :)
Ambroo: Jo, den underbara doften av ett par schwettiga damasker är ju vad jag sitter och fantiserar om just nu. Synd jag inte har några att tillgå bara ;)
måste samtidigt gå ut med en efterlysning!! 9st av de damasker vi lånat in försvann.. 9st!! om någon av de som spelade råkade få med sig så kan ni ju höra av er .. annars måste ju vi ersätta de på något sätt.
Per HApps: Nä nu djävlar, nästa år vill jag vara med och knäcka Sundsvallssupp.Hur kan man få kontakt med och vara med och träna med TIK:s supporterklubb, nån som vet ? Spelar själv motionsishockey i Strimmahallen varje söndag morgon,detta är vi ett gäng som sysslat med i minst 20 år nu. Kan någon tipsa mig om hur man kan vara med o träna med supp.klubben
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·
Så skulle inte jag våga riskera att sätta mig i den situationen att bli misstrodd och jagad som en Iller.
Det finns faktist dom som har den mentaliteten att pengar är "Heligt" oavsett om det går till Asien eller till Tifo-gruppen.