1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591459 inlägg · 6216 ämnen

Biljetter

« · 1140689 Till forumet

Biljetter
Älska Timrå!
Fan vilken skön seger! Är boende i Örebro och var ner på samtliga semi-matcher ifjol Hur gör jag nu för att få tag i biljetter? Vill gärna stå tillsammans med klacken, vart vänder jag mig för att få tag i biljetter!!!
Kommentera

Sv: Biljetter
Harman: tja du får väl ringa entré sundsvall . fast vi är inte i semi än

men det kan ju bli match på lördag iofs.
Kommentera

Andersson: Hej Andersson, självklart vill jag ju vara med i kvarten i år! Har du någon aning om vart jag kan vända mig för att få tag på en biljett tills matchen imorgon i "Jönköping"

Harman
Kommentera

Harman: biljetter till imorgon har jag tyvärr ingen aning om hur man får tag i . Själv tittar jag på o'learys.
Kommentera

Harman: Ticnet
Kommentera

zita: Men har inte supporter-föreningen några biljetter att slösa på mig imorgon? Om jag bokar på Ticnet får jag sitta tillsammans med hela jerusalem!
Kommentera

Harman: Nejdå.... ta på dej rödvitt så spelar det ingen roll om du har köpt hemma eller bortastå, dom låter dej garanterat inte stå med hv fansen. Har gjort detta flera ggr till bortamatcherna då jag inte bor i medelpad = inte åker med supporterbussarna till bortamatcherna.
Kommentera

Hassan: Hej, ska du ner imorgon? Har du något tel.nr. til någon i supporter föreningen som just nu befinner sig i Jersusalem?
Kommentera

« · 1140689