Älska Timrå! Fan vilken skön seger! Är boende i Örebro och var ner på samtliga semi-matcher ifjol Hur gör jag nu för att få tag i biljetter? Vill gärna stå tillsammans med klacken, vart vänder jag mig för att få tag i biljetter!!!
Andersson: Hej Andersson, självklart vill jag ju vara med i kvarten i år! Har du någon aning om vart jag kan vända mig för att få tag på en biljett tills matchen imorgon i "Jönköping"
Harman: Nejdå.... ta på dej rödvitt så spelar det ingen roll om du har köpt hemma eller bortastå, dom låter dej garanterat inte stå med hv fansen. Har gjort detta flera ggr till bortamatcherna då jag inte bor i medelpad = inte åker med supporterbussarna till bortamatcherna.
kulltorp: Så här glad och nöjd kan en liten tjej i Halland bli, när tomten kommer med rätt grejer. Helt fantastiskt vad mycket glädje vår fina klubb sprider runt om i Svea rike. God jul!
Fan vilken skön seger! Är boende i Örebro och var ner på samtliga semi-matcher ifjol Hur gör jag nu för att få tag i biljetter? Vill gärna stå tillsammans med klacken, vart vänder jag mig för att få tag i biljetter!!!