1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

589837 inlägg · 6217 ämnen

Biljetter till slutspelet

« · 221314 Till forumet

Biljetter till slutspelet
Hörde på sittplats under matchen idag att alla sittplatser är slut,
innan dom släpps till oss vanliga supportar .Slipspojkarna tar alla platser vilken stämning.Ska man sitta hemma istället och titta på betal kanalen,det blir billigare också,men igen stämning.
Kommentera

Sv: Biljetter till slutspelet
vattjom: Det är på ståplats stämningen skapas. Ställ dig upp som vanligt folk du också! =))
Kommentera

vattjom: Enligt kansliet finns det strax över 200 sittplatser kvar.
Kommentera

badger: Hur många ståplats släpps på måndag??
Kommentera

Dream Team: Vet ej, inte just nu iaf.
Kommentera

Dream Team: Frågan är vilka Timrå vill ha på sittplats ?
Kommentera

vattjom: Du menar så. Ja, risken blir att man i klubben tittar FÖR mycket åt feta plånböcker i stället för att hoppas på supportrar som är villiga att ge allt för laget.

Jag har inte suttit i hallen sen 80-talet, därför känns alternativet ointressant. Men din frågeställning är iofs inte helt oviktig.
Men jag är inte det minsta rädd för är att det ska bli sämre stämning i hallen av en sån anledning. Folket i Timrå, oavsett om man är slipsnisse eller tröj- och/eller halsduksbärare, är ENORMT sugna på att se slutspel i ladan. Så tryck i hallen, det är nog redan säkertställt...
Kommentera

Dream Team:
jag skriver bara...TIMRÅ IK är dom BÄSTA...
tror du det räcker till dom som förstår???
Kommentera

Dream Team: Det är ju bara att hoppas att slipsarna är Timrå-supportrar och inte något företags kunder från Ukraina eller nåt som är helt ointresserade av att höja stämningen..
Kommentera

Dream Team: Om man vill ta med smågrabbar och skapa ett intresse för ishockey vad är viktigaste Slipsnissar eller ?
Kommentera

vattjom: Att grabbarna får följa med! Dom sorterar nog ut det dom VILL ta intryck av ändå...
Kommentera

vattjom:Slipsnissar så klart ;)
Om det bara går smågrabbar på matcher som oftast går in gratis så håller du inte ett Elitserielag igång.
Det bästa är naturligtvis att alla kategorier finns på plats.

gud: Du anser att en åsikt =tjat?
Kommentera

badger: Vilka ska gå på hockey efter dig?????
Kommentera

vattjom: Vad tror du att grabbarna skulle bli rädda för efter att ha sett en match?

1 Folk i slips

X Ljudbilden i hallen när Timrå gör mål

2 Äcklig korv
Kommentera

vattjom: Tycker det är lite fånigt att tala om slipsnissar i Timrå. Många på sittplats som sitter på företagsplatser är helt vanliga supportrar och vissa minst lika fanatiska som de man kan hitta på ståplats. Jag har då inte alls upplevt samma "representations-kultur" i Timrå som man kan hitta i t.ex Globen...
Kommentera

Dream Team: 1 Tystnaden i HALLEN
Kommentera

Redax 2: Tänker på Framtiden
Kommentera

Redax 2: Jag tror faktiskt risken är större vid en ev. ombyggnad, att man "bygger bort" mycket av stämningen som finns idag. Jag bävar faktiskt lite... =/

FBK- och MoDo-matcherna får ses som undantag. Hela
Timrå med omnejd går och väntar på att få se slutspel! Då kanske man inte ser dessa matcherna som livsviktiga, i jämförelse...

Måndagen den 3 mars kl. 19.00 kan jag på förhand utlova ett utsålt Timrå Isstadion, där stämningen ligger över kokpunkten!
Kommentera

vattjom: Tänkte du ge ungarna öronproppar då, eller?
Kommentera

Dream Team: Dom ha en gammal örontrumpet om du förstår och det tror jag
Kommentera

vattjom: Frågan är väl om du förväntar dig att Isstadion är tyst när slutspelet börjar. Ger du den bilden till barnen på förhand, då kan jag förstå varför du är orolig!
Kommentera

« · 221314