1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590399 inlägg · 6216 ämnen

Bobcats

« · 336427 Till forumet

Bobcats
Nu har lillebror fått storhetsvansinne. Gissa i vilket klotterplank detta står::

mange från stan den 24-11 -03, 10:10:51
Skrev:
Har lessnat på alla skriverier om rödnallarna i Aftonbladet, skrev därför étt brev.

"Tja ba, såg att ni skrev om rödnallarnas (Timrå) NHL-spelare, inte mycket att skriva om enligt mig....... Killen lär inte göra speciellt mycket väsen av sig. Vore roligare om ni kunde skriva lite om allsvenskan i hockey i stället........Expressen har ju börjat skriva om allsvenskan så det borde ni också göra, annars lära ni nog förlora en hel del läsare här í Sundsvallsområdet. Skriv extra gärna om laget som lyckats bäst i årets norra allsvenska, jag snackar om laget i stan, SUNDSVALL HOCKEY!!!!!!!!!

Ta det lugnt.
Med vänliga hälsningar
Mange"
Hoppas fler passar på och försöker påverka kvällstidningarna.
Älska blått!!!

Hej och hå!!!!!!
Kommentera

Sv: Bobcats
kulltorp:

Knappt värt att notera :) Jag tycker vi låter inlägget tala för sig själv. Det visar dessutom IQ-nivån på Sundsvallarna :) Nej, själv så släpper man en brakfis och inväntar nästa Elitseriematch i Sydkraft Arena.
Kommentera

Dared: Nu ska vi inte nervärdera våra grannar inte :)
Kommentera

kulltorp: Det är skrattretande. Låt dem hålla på, de drar ju bara ett löjets skimmer över sig själva. Hela brevet stinker mindervärdeskomplex, eller miko som man kan förkorta det enligt Norstedts stora svenska ordbok.

Det ger mig ett uppslag till en ny låt baserad på den vackra Quanta-na-mera. Så här går den:

Bobcats har miko
Jag säger Bobcats har miko
Bobcats har miiiiiko
Jag säger Bobcats har miko.

Kan sjungas hur många gånger som helst eftersom de alltid kommer att vara underlägsna.
Kommentera

RoW:
Det var länge sedan man såg dig, går du inte på matcherna nu?

jag brukar ta hockeybussen ifrån Granloholm, fungerar kanon.
Kommentera

matsby: Var ute mot Södertälje senast och ska med till Gävle i morgon. Eventuellt ser jag torsdagsmatchen också, men det finns fler som vill bestämma i familjen. Måste fråga frugan om jag vill åka ;-)
Kommentera

RoW: Det känns som att IFSH jut nu har ett bättre hockeylag än vad deras supportrar förtjänar :-)
Kommentera

Ett hjärtligt "HA HA HA" får beskriva smurfens mail till AB.
Kommentera

RoW:
som vanligt har man velat för länge så det blir ingen match i morgon för mig,(fullt) ,nu känner man abstinensen komma :-D
sen hoppas man ju på att få rocka med TIK på lucia
Kommentera

RoW: Såå ni föredrar Djurgården , Malmö & Färjestad , Framför Norrlands lagen då ?
Kommentera

« · 336427