Enligt Text-Tv, nätupplagan då da..., så var det 8 - 3 i skott till Bofors men 3 - 0 till Timrå i första perioden. Det är det jag alltid har sagt, Timrå ska inte vinna skottstatisTIKen för det går det inge bra....
mike66, actionleif, Dj Hemp, Laken, The great one, Kongo, SMÅLAND, Dr Dängroth, Johan J, El Maco, Bärra Littmar, Smokey, TD, HH, Frella, Dalan, Madde, Selina ( med sambo), nr30, nr40, Friskan, papa Maco osv.
Bra med 2-0 nu. Får Leksand sätta några kassar också.
Fan kommer inte bli några bilder från matchen ikväll, varken jag eller actionleif är där på grund av pengabrist och lite annat. Men resa blir det till Leksand för båda.
Anledningen till att nämnde bilder är att ett Galleri är på gång med bilder från några resor i grundserien och sen komerm det bilder från alla resor i kvalserien förutom då dagens resa om ingen av de som åker har med sig kamera. TIK08 är ju där så bilder kanske inte är uteslutna.
antingen så värvar tik 3 eller fler klass spelare eller en riktig stjärn spelare att "ersätta zäta"..det går inte det vet jag men man måste försöka...en kedja skulle nog vara det bästa...
Dream Team: Det är (nästan) skrämmande hur dominant våran egen "Zäta" är för hur ska det gå den dagen han lämnar TIK?
Man börjar ju bli allvarligt oroad inför framtiden, ja snart kommer tårarna...
Jaja nu låter jag som en sann pessimist och det är inte min mening jag ville bara reflektera lite över "Zätas" dominans. Så länge han är kvar är allt frid och fröjd. Men frågan är var man hittar en lika stor talang som "Zäta" i detta avlånga land?
Förmodligen :-)