Hej ! skulle tro att TIMRÅ har skapliga chanser att störa modo om dom kan ta fram det spel och den kämpaglöd dom visade mothv 71. Men kanske det viktigaste av allt är att inte thorén får bestämma något i båset. Han kan ju hjälpa till att torka visir eller dela ut vatten.
Håckla.. även om Thoren är en bra grabb så kanske inte han passar alla som hejar på TIMRÅ IK.. det ända jag har emot honom grundar på bytänkande.. du vet..ifsh kille lixom..annars så är han säkert bra..
Oraklet Hasse Andersson redaktör på tidningen "Hockey" utmärker sig igen som "kännare" och framför allt Modo-sympatisör. I P4 säger han att Modo vinner med 7-1 mot Tik i kvällens match. Man undrar så smått, hur är det med partiskheten?
Både Håckla och jag har stått bredvid Niklas i båset när han tränade våra 89:or i Nolby Hockey, så jag känner Niklas lite och vet att han är en mycket bra hockeytränare och människa. själv så har han sina söner i Njurunda SK nu.
Niklas är en mycket bra och hockeykunnig människa som har jobbat både med barn och vuxna och som har en bra distans till det här med ishockey, så nog är det bytänkande från många personer när man vill ha bort honom.
Va härligt klimat det skulle bli om vi blev av med alla bytänkande kossor i detta hockeydistrikt, tänk att få se alla kossor beta tillsammans på de brända slätterna.....
Nu lägger vi av med pajkastningen emot Niklas och inser att situationen är som den är, med Molla och Niklas i båset kommer det att bli många sköna poäng framöver....
Shador, har du någon gång tittat i tidningen "Hockey" då bör du förstå vad som menas. En tidskrift som säger sig vara neutral o alltså inte håller på något speciellt lag. På senare år har det faktiskt blivit bättre. Men förr var det bara Modo som gällde, sida upp o sida ner. Opartiskt? Men okey, vem som helst har ju rätt att tippa.
Olgas furir.. håller fullständigt med dig.. denna nämda Andersson skall inte få skriva i HOCKEY..partisk värre "journalist" har man knappt sett eller hört talas om..