1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590869 inlägg · 6217 ämnen

brynäs

« · 21302 Till forumet

brynäs
uhmm TD ...dom vann i gärdehov sist antingen 1969 eller 1972 ...något åt det hållet...
Kommentera

Sv: brynäs
någon som kan fixxa fram ett mer exakt datum...finns säkert någon här som vet när det hände sist...
Kommentera

dr-nix..
TIMRÅ har aldrig slagit brynäs borta..
Kommentera

Jag är missnöjd!
Hade 4-1 på Oddset. Kunde man inte fått en enda målvaktstavla av "Derro"?
Dessutom så saknar man faktiskt "Big Mama" Norma Jean Gnällbells malande om "tomtar" "lallande julgranar" mm.

Tråkigt nog så missar jag Timrås första riktiga seger i Gavlerinken.

Och en lallande julgran mer eller mindre i TIK-klacken är väl som ett sandkorn i Saharaöknen!

Scream!
Kommentera

Smokey; Vill du se en lallande julgran, se på IP imorgon. Hälften lär vara grön-vita... *mutter mutter*

Ska tilläggas att jag spelade på 4-0 igår...
Kommentera

jasså fick du några pengar på det då madde?
Kommentera

najs det blir att du bjussar med lite då ;)
Kommentera

dr-nix; tyvärr går pengarna till kursböcker...och en och annat imorgon kväll...
Kommentera

I morgon blir det minst en poäng till Timrå , eftersom jag inte har varit på en enda nollpoängare i år.

Otroligt skönt med seger i går. Men laget måste ändå förstärkas, vad var det för snack om den där 28-åringen?

Det är dags att plocka hem Starostenko nu.
Kommentera

Smokey:

F-n du har väl kunna rinkt Peo, så kanske han hade plockat målvakten sissta 15,,,,,,,,,,,sek,,,,,,,,,,,

Tycker Peo ska ha sparken jag, Hur kunde han formera femmorna som han gjorde,,,,J-La klant, nu vann vi ju, och Locec industrin kippar efter andan och får panik,,,,,,
Kommentera

jo jag är också intresserad av all information som går att få tag på om denna 28-åring... jag är nyfiken
Kommentera

Har också hört lösa (men seriösa) rykten om att en spelare är på ingång. Spännande att se hur det utvecklar sig...

För övrigt så var det ruskigt skönt med en seger i går. Nu är helgen räddad, i alla fall tills på Lördag eftermiddag.
Kommentera

Makarov: Jag har inte hängt med på GB den senaste veckan, var och när stod det om denne 28-åring?

eller vet du något mera?
Kommentera

Tgo:
Jag har bara fått höra att man har en spelare på gång. Mer än så vet jag inte. Tyvärr.
Kommentera

Makarov: Men vet du om denna var 28 år...
Kommentera

Tgo: Följ tråden "28 årig forward till TIK"...det är det enda som finns att läsa om detta
Kommentera

Tgo: Nej, jag vet inte ett jota om ålder, vikt, nationalitet, tidigare klubbar etc.
Kommentera

Tgo:
Har ett tvär hett tipps, blir det något så blir det en pojke,,,,
Kommentera

Det verkar som om HH går på vatten idag efter gårdagens vinst, keep up the good work =)
Kommentera

« · 21302