1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

589669 inlägg · 6216 ämnen

Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19

« · 508374 Till forumet

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19
El Maco:Tillsammans med de 54 i den andra bussen.
Kommentera

Friman SR: Parlör... VHC = FHC..... Frölunda Hockey Club, vilket lageti Götet heter juridiskt oavsett journalister och folkmun.... VF, detlaget finns alltså INTE oavsett journalister och folkmun......

FORZA TIK.......alltid, alltid........
Kommentera

El Maco: Till vissa ritualer äro jag oerhört vidskeplig. Typ domare, eget förehavande innan match och sådant....

Lindh, Lindh, Lindh, Lindh, Lindh, Ulrik Lindh..???

El Maco: Du som befinner dig på Manhattan... Ser du Buster Poindexterså hälsa från mig och tala om att jag undrar vart i helsike Busterförsvann....

FORZA TIK........alltid, alltid.........

Kommentera

Friman SR: Jag känner doften av utklassning inför Brynäsmatchen. Om Timrå är kvar uppe på tårna och Brynäs är så demoraliserade som bara en storförlust mot Malmö kan innebära så kan det bli riktigt roligt för de 37 i bussen från Timrå.
Kommentera

Friman SR:Särskrivning är jag i.o.f.s ingen vän av,,,,:
RÖK FRITT - bolma på bara!
KASSA SKÅP - inget att förvara någotvärdefullt i.
SLÄNG GUNGAN - den är nog trasig.
BRUNSTENS BATTERIER - något förmassageapparater?

Men jag har påpekat för WebMaster att  denna sight har en tendens att skrivaihoporden lite väl mycket.......

Ursäkta mig......

FORZA TIK.......alltid, alltid.......
Kommentera

Brynäs IF - Timrå IK 2005-02-19

Domherrar Brynäs IF - Timrå IK      
Chef: LINDH, Ulrik      
LM1: LJUNGQVIST, Mikael
LM2: WINGE, Daniel

Lärking sist, Lindh nu.....ja just det,,,,,

Inget ont om Lärking, ingen bortförklaring..... Men ÄLSKADE TIMRÅ IKskapade utvisningar med Firma Z-Modin-Jonte mot VHC..  Närutvisningen väl kom var Firman dock för trötta för att förvalta PPefter förättat värv så de sattesig på bänken. Inget ont om Hagos firma då da, men VI hade vunnitmot VHC med mer flyt när utvisningarna togs tycker jag då da.......

Så kan ju en i striden supporters åsikt vara... Lärking är nog bramen  han tog utvisningar när fel femma var inne... Hoppas Lindh ärmera med mig då....???

Men domaren har ju inte med det att göra???? Nä.... men....

Men.... Lärking är ju aldrig bra ändå....? Må vara... ChristerJonasson och Virus Lindberg ska aldrig befinna sig i närheten avÄLSKADE TIMRÅ IK för då går det åt helvete precis som då Vimseborg ochhmmm, då Lärking......

Ja, jag har hemmatröja på mig vid bortamatch, viceversa vidhemmamatch.  Jag dessutom bara måstar jag genomgå andra kufiskaritualer innan match annars är det torsk för ÄLSKADE TIMRÅ IK, vitorskar ändå ibland men vad faaan lixom....

Vidskeplig.....jag???? Vidskeplig.....du???? Nä nu dömer Ulrik Lindh och vi får se hur det gestaltar sig....

FORZA TIK........alltid, alltid...........

Kommentera

« · 508374