Olle: Så här nöjd över att ta ut Pikken har jag inte varit sedan jag drängfull träffade en glad blondin i skogen bakom parkeringen i Viskans Folketspark...
Timrå Icon: Inte en chans, förutsatt att Carey Price inte får en uppenbarelse från Gud att bryta kontraktet med Canadiens och spela resten av säsongen med Timrå IK gratis...
RTS: fast dom senaste 2 säsongerna tycker jag att brynäs blivit ett roligare lag . inte lika mycket försvartänk . för några år sen var de ju fan fruktansvärt att kolla på dom
superfalle: Dvs precis som vanligt då mot "Seriens tråkigaste lag".
Brukar undvika att titta på matcherna mot Brynäs, dom spelar absolut den tråkigaste hockey som går att bevittna, nog för att Timrå numera inte heller bjuder upp till så mkt.
Det känns som om brynäs är mycket smartare och gör väldigt bra avvägningar då man ska gå på kropp eller puck - eller anfalla gå hem, våran timing angående allt detta är SÅÅÅÅ mycket sämre.
Bissett19: Jag såg att Perra hade en miniräknare i båset. Han knappade in Pitkimäkis lön och sedan dividerade han den typ med antalet skott/mål och räddningar. Därefter blev det ett blixtbyte;)
Ser inte matchen men bara 1-måls underläge inför sista perioden lovar gott. Vi har fortfarande chansen att sno med oss poäng!! Skulle vi göra så är det j-vligt starkt!
pefr: Är det bara Lander som är kapabel till att skapa några farligheter framåt i det här laget. Spelet är ju frustrerande statiskt när inte den kedjan är inne på isen.
Edit: Ja jag vet att vi har ett stort manfall idag. MEN VI MÅSTE VÄL FÖR I HELVETE KUNNA DELTA!!!
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.