jaja vi ligger fortfarande på slutspelsplats. Viktigt att alla verkligen sluter upp och stöttar på lördag. Vinner vi mot aik är vi fortfarande med och har minst 1 poäng till godo. Men däremot om vi förlorar då börjar till och med ja ge upp..
Olle: Sorry, men det är bara mitt sätt att skydda mig mot situationen. Att det blir psyk alt. plattan till slut fattar vi ju alla, men det handlar bara om att fördröja det så länge som möjligt.
Raggaren Putte: Jag blir genuint förbannad när du skriver så. Om jag hade varit moderator hade jag tagit bort varenda inlägg som har ordet "slutspel" i det. Oavsett om det var ironiskt eller inte.
bj21: Därför att Perra står som en fågelholk och bara stirrar när det är Brynäs mot Åkerlund på isen. Därför kan det inte vända i tredje. Möjligt att vi får ta med oss att Åkerlund håller nollan i minst 8 minuter i sträck.
Johnny B Goode: Jag fattade inte och fattar fortfarande inte hur någon kan hoppas på slutspel med vårt schema och våra prestationer. Jag tycker att jag är på väg att fullständigt tappa greppet nu men det är ingenting mot vad för sorts psykologhjälp som det här laget behöver. Absolut värsta jag varit med om i hockeyväg. Fy fan.
Pärra är för dumm för att fatta